Moc pod kontrolą. W mieście czy na bezdrożach już nic nie będzie Cię ograniczać w poszukiwaniu przygody. Jeep® Renegade jest pojazdem z najlepszymi w swojej klasie właściwościami terenowymi, gwarantującymi wyjątkową przyjemność z jazdy pierwszą w swoim segmencie 9-biegową skrzynią automatyczną, innowacyjnymi systemami napędu 4x4 Jeep® Active Drive i Active Drive Low Drive oraz kompleksowym system zarządzania trakcją Selec-Terrain®. Najwyższej klasy osiągi z certyfikacją Trail Rated®.
Model produkcyjny może się różnić
BĄDŹ PIERWSZY: 9- BIEGOWA SKRZYNIA AUTOMATYCZNA Jeep® Renegade to pierwszy kompaktowy SUV wyposażony w 9-biegową skrzynię automatyczną, która poprawia komfort jazdy i osiągi dzięki monitorowaniu temperatury przekładni, prędkości pojazdu oraz systemu elektronicznej stabilizacji toru jazdy oraz 20-stoma indywidualnymi mapami zmiany biegów z dopasowaniem do konkretnych warunków podczas jazdy. Nowa skrzynia biegów gwarantuje szybsze reaguje na polecenia kierowcy, lepsze przyspieszenie i płynną zmianę biegów, co idealnie sprawdza się przy jeździe na autostradzie.
W EKSTREMALNYCH WARUNKACH:
SYSTEM NAPĘDU 4X4 ACTIVE DRIVE
Gwarancją najlepszych w swojej klasie właściwości 4x4 Jeepa Renegade w każdych warunkach na drodze i poza nią jest jego prawdziwy charakter marki Jeep® oraz możliwość wyboru dwóch innowacyjnych systemów napędu 4x4: Jeep® Active Drive i Jeep® Active Drive Low.
Jeep® Active Drive System Jeep® Active Drive jest w pełni automatyczny i oferuje możliwość płynnego włączania i wyłączania napędu na cztery koła przy każdej prędkości. System ten nie wymaga interwencji kierowcy, zapewnia korekcję znoszenia w trakcie dynamicznych manewrów i poprawia parametry jazdy zarówno przy podsterowności jak i nadsterowności.
Jeep® Active Drive Low W porównaniu do Jeep® Active Drive, Jeep® Active Drive Low jest zaawansowanym systemem zaprojektowanym do jazdy w trudnym terenie. W systemie tym dostępne jest przełożenie pełzające 20:1, dzięki któremu maksymalnie można wykorzystać możliwości napędu na cztery koła. System współpracuje z systemem zarządzania trakcję Selec-Terrain, który wyposażony jest system utrzymujący prędkość zjazdu w terenie Hill-Descent Control. W modelu Trailhawk dostępny jest w systemie Selec-Terrain tryb "Rock", żeby zmaksymalizować trakcję i przyczepność kół.
ZACHOWAJ KONTROLĘ:
HILL DESCENT CONTROL
System HDC (Hill Descent Control) umożliwia płynny i kontrolowany zjazd ze wzniesienia po nierównej lub śliskiej nawierzchni bez potrzeby używania pedału hamulca. Po aktywowaniu HDC pojazd będzie zjeżdżał po stromych pochyłościach korzystając z układu hamulcowego ABS do kontrolowania prędkości każdego koła, tak aby zapewnić optymalne i bezpieczne tempo zjazdu.
DOSKONAŁY W KAŻDYCH WARUNKACH:
SELEC-TERRAIN®
Jeep® Active Drive i Active Drive Low współpracują z systemem zarządzania trakcją Selec-Terrain®. Selec-Terrain® umożliwia uzyskanie optymalnych osiągów poprzez wybór odpowiedniego ustawienia do jazdy po drogach i jazdy w terenie. Jedź, gdzie chcesz i rób, co chcesz. Taką zasadą będziesz się mógł kierować dzięki możliwości wyboru nawet pięciu specjalnie dobranych trybów: Auto, Snow (Śnieg), Sand (Piasek) i Mud (Błoto) oraz w systemie Jeep® Active Drive Low tryb Rock (Skały - wyłącznie w wersji Trailhawk).
TRAILHAWK, TERENOWE DNA Jeep® Renegade Trailhawk został zaprojektowany, aby wyróżniać się doskonałymi parametrami w jeździe po najtrudniejszych szlakach i oferować najlepsze parametry terenowe takie jak trakcja, prześwit, zwrotność i głębokość brodzenia. Oznacza to, że Trailhawk poradzi sobie nawet w najtrudniejszym terenie. Wersja Trailhawk dostępna jest z 9-biegową skrzynię automatyczną i silnikiem diesla 2.0 Multijet II o mocy 170 KM oraz zaawansowaną wersję systemu zarządzania trakcję Selec-Terrain z trybem Rock (Skały).
Trailhawk oferuje najlepsze w klasie właściwości 4x4 z certyfikacją Trail Rated:
Standardowy system napędu 4x4 Jeep® Active Drive Low z przełożeniem pełzającym 20:1
System zarządzania trakcją Selec-Terrain® z dodatkowym trybem Rock
Zwiększony o 2 cm prześwit do 21 cm
Osłony podwozia i charakterystyczne tylne czerwone zaczepy holownicze
Unikalna konstrukcja pozwala uzyskać kąt natarcia 30,5°, kąt rampowy 25,7° i kąt zejścia 34,3°
Unikalne 17-calowe obręcze kół z oponami do jazdy po drogach i w terenie
Artykulacja kół do 20 cm
System Hill-Descent Control
Głębokości brodzenia do 48 cm
Zdolność holowania przyczepy o masie 1500 kg z dostępnym pakietem holowniczym.
Odznaka Trail Rated® na Jeepach z napędem 4x4 reprezentuje serię wyczerpującyh testów,
które udowodniły ich terenowe możliwości na jednych z najtrudniejszych szlaków na świecie.
trailrated
OPOWIEŚCI O TRAILHAWKU