JEEP® WRANGLER
Ta legendarna ikona jest symbolem swobody od ponad 70 lat. Oferuje możliwość przeżycia i doświadczania świata z jedynej w swoim rodzaju perspektywy. Wsiądż na pokład i daj się uwieść modelowi Jeep® Wrangler.
Cena od 153 000 zł
NIE ZWLEKAJ
UMÓW JAZDĘ TESTOWĄ
WYBIERZ
CENNIK
OFERTA
KATALOG
AKCESORIA
DOSTĘPNE SAMOCHODY
POWRÓT
BEZPIECZEŃSTWO
BEZPIECZEŃSTWO CZYNNE Zaprojektowany aby zagwarantować wysoki poziom ergonomii, zapobiegać wypadkom i chronić pasażerów w przypadku zderzenia, Jeep® Wrangler jest wyposażony w liczne systemy bezpieczeństwa i ochrony.

Duża sztywność i trwałość ramy podwozia stanowi solidną stukturę umożliwiającą kalibrowanie zawieszeń i gwarantującą doskonałą dynamikę jazdy. Duża odległość pomiędzy podłużnicami ramy pozwoliła na umieszczenie zbiornika paliwa między kołami w celu zapewnienia doskonałej ochrony zbiornika w przypadku uderzenia. Również siedem poprzecznic ramy ma profile zamknięte, co przyczynia się do wyjątkowej sztywności ramy Jeepa Wranglera i jeszcze zwiększa jego znakomite możliwości terenowe. Do ochrony elementów podwozia są użyte stalowe płyty o grubości 2,5 mm które osłaniają zbiornik paliwa, skrzynię rozdzielczą i automatyczną skrzynię biegów. Wersja Rubicon jest ponadto wyposażona w stalowe boczne progi ochronne Rock Rails o zwiększonej wytrzymałości, zmniejszające ryzyko uszkodzenia nadwozia podczas jazdy w terenie na najbardziej ekstremalnych szlakach.


ABS Z KALIBRACJĄ TERENOWĄ
Wyposażony w czujniki elektroniczne, które zapobiegają blokowaniu się kół, system ABS pozwala na wiekszą kontrolę nad pojazdem podczas hamowania awaryjnego. Kalibracja terenowa analizując prędkość jednego koła osi w porównaniu do drugiego jest w stanie określić czy poruszamy się po drodze, czy po wyboistej lub luźnej nawierzchni. Podczas jazdy w terenie ABS pozwala na wydłużone blokowanie kół aby materiał nawierzchni zdążył zgromadzić się przed oponami skracając drogę hamowania na luźnych nawierzchniach.

System reakcji powypadkowej EARS
W przypadku zderzenia, system ułatwia akcję ratunkową włączając automatycznie światła zewnętrzne i odblokowując zamki drzwi po aktywowaniu poduszek powietrznych. System blokuje również pompę paliwową aby odciąć zasilanie silnika.

SYSTEM ESC
Elektroniczny system stabilizacji toru jazdy wyposażono w 3 tryby pracy, które mogą być zarządzane przez kierowcę. System ESC w sposób optymalny reguluje siłę hamowania w celu zmniejszenia zjawiska nad- i podsterowności. System ESC zawiera:
• System wspomagania hamowania awaryjnego BAS (Brake Assist System), który w razie wykrycia sytuacji gwałtownego hamowania przez kierowcę powoduje wzrost ciśnienia w układzie hamulcowym i maksymalne skrócenie drogi hamowania;

• System kontroli trakcji TCS (Traction Control System), który identyfikuje poślizg kół i redukuje moc silnika;

• System ERM (Electronic Roll Mitigation), który wykorzystuje dane z ESC aby wykryć ryzyko potencjalnego wywrócenia się pojazdu i interweniuje dozując siłę hamowania na pojedyncze koła;

• Brake Lock Differentials (BLD), który przychamowuje ślizgające się koło, przekazując moment obrotowy na koło które zachowało przyczepność. System wyposażony jest w ustawienie kalibrowane do jazdy w terenie, aktywowane automatycznie po załączeniu reduktora terenowego (4Lo).

ASYSTENT ZJAZDU HDC
System HDC działa z załączonym reduktorem terenowym i utrzymuje wybraną prędkości zajazdu już od 1,6 km/h.
Prędkość zjazdu zależy od wybranego biegu, system działa również na biegu wstecznym przy zjeździe tyłem.
HDC pozwala na bezpieczny, kontrolowany zjazd ze stromych czy śliskich wzniesień wykorzystując zarządzanie silnikiem i układ hamulcowy.
System dezaktywuje się natychmiast w momencie naciśnięci na pedał gazu lub hamulca, powracając do wcześniej wybranej prędkość po zdjęciu nogi z pedału.


ASYSTENT RUSZANIA POD GÓRĘ HSA
Asystent ruszania pod górę zapewnia kierowcy niezbędny czas na puszczenie hamulca i naciśnięcie pedału gazu gwarantując płynne ruszenie pod górę bez staczania się pojazdu do tyłu. HSA dozuje moment obrotowy w stosunku do siły nacisku na pedał gazu i w oparciu o opór stawiany przez koła, zapewniając bardziej płynny i komfortowy start pod górę.

TPM
System monitorowania ciśnienia kół: sygnalizuje ewentualne za niskie cisnienia kół, wyposażenie seryjne wszystkich wersji.
BEZPIECZEŃSTWO BIERNE

WIELOSTOPNIOWE PRZEDNIE PODUSZKI POWIETRZNE
Wielostopniowe przednie poduszki powietrzne wykorzystują ładunki z dwoma etapami aktywacji, aby zagwarantować odpowiedni poziom napełnienia w zależności od stopnia uderzenia. Technologia wielostopniowa powoduje, że poduszki powietrzne abasorbują siły które działają w czasie zderzeń czołowych, zmniejszając jednocześnie ryzyko uszkodzeń ciała w czasie kolizji zachodzących przy niskich prędkościach.

Opcjonalnie dostępne są również boczne fotelowe przednie poduszki powietrzne jako dodatkowa ochrona przy uderzeniach bocznych.

3-PUNKTOWE PASY BEZPIECZEŃSTWA
Przednie 3-punktowe pasy bezpieczeństwa o regulowanej wysokości z napinaczami i ogranicznikami siły napięcia, są wyposażone w system BeltAlert po stronie kierowcy informujący o niezapiętych pasach.

ISOFIX
Łatwe w użyciu punkty montażu kompatybilnych fotelików dziecięcych na siedzeniach tylnych.

PODWOZIE
Pasażerowie Jeepa Wranglera podróżują jeszcze bezpieczniej dzięki krytycznym sekcją ramy wykonanym ze stali o dużej wytrzymałości, a hydroformowane podłużnice przednie stanowią solidną podporę dla zawieszenia kół i odkształcalnych elementów konstrukcji, dzięki czemu Wrangler spełnia najbardziej rygorystyczne wymagania w zakresie ochrony pasażerów w przypadku zderzenia czołowego, bocznego czy tylnego. Konstrukcja z 10 punktami mocowania nadwozia do ramy skrzynkowej wpływa na większą solidność, wytrzymałość i sztywność podwozia. Ponadto w wyposażeniu standardowym wszystkich wersji znajdują się stalowe osłony podwozia o grubości 2,5 mm, umieszczone aby chronić najbardziej wysunięte części, takie jak zbiornik paliwa, skrzynię rozdzielczą i skrzynię biegów.

IMMOBLIZER SILNIKA SENTRY KEY
Wykorzystuje kluczyk zapłonu z uprzednio zakodowanym sygnałem odblokowania rozruchu silnika jako zabezpieczenie przed kradzieżą pojazdu. Użycie niewłaściwego kluczyka do rozruchu silnika powoduje zatrzymanie jego pracy po upływie kilku sekund.

POWRÓT