Rozpocznij podróż

* Podane ceny obejmują VAT. Wszystkie ceny są traktowane jako sugestie FCA Poland Sp. z o.o. dla dealerów i są to ceny orientacyjne wyliczone dla pojazdów wyprodukowanych. Do podanych cen doliczana będzie opłata transportowa o wysokości 500 zł brutto. Naszym zamiarem jest pokazywanie zawsze jak najbardziej aktualnych cen. Jednak z uwagi czynniki na które producent pojazdu ani FCA Poland Sp. z o.o. nie ma wpływu i nie ponosi za nie odpowiedzialności, producent pojazdu ani FCA Poland nie może zagwarantować ceny pojazdu ani też daty jego produkcji. Montaż akcesoriów dodatkowych może wymagać dodatkowej opłaty. Szczegóły w salonach.

12,3”
System multimedialny Uconnect™



w rozmiarze od
17'' do 20''
Felgi aluminiowe



85
systemów bezpieczeństwa



do
51 km
zasięgu elektrycznego podczas jazdy po mieście*

*Dane przed hologacją

SAHARA

BRIGHT WHITE BLACK HYDRO BLUE SILVER ZYNITH FIRECRACKER RED
BRIGHT WHITE
BLACK
HYDRO BLUE
SILVER ZYNITH
FIRECRACKER RED
BRIGHT WHITE

SAHARA

W nowej Saharze Plug-in Hybrid 4xe w ramach wyposażenia standardowego znajdziesz szereg najnowszych funkcji bezpieczeństwa, w tym boczne kurtyny powietrzne i nowe aktywne systemy wspomagania jazdy, które pozwolą ci czerpać maksymalną przyjemność z każdej podróży, jak system wykrywania zmęczenia kierowcy, system ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu, czy system rozpoznawania znaków drogowych.
Dowiedz się więcej
W nowej Saharze Plug-in Hybrid 4xe w ramach wyposażenia standardowego znajdziesz szereg najnowszych funkcji bezpieczeństwa, w tym boczne kurtyny powietrzne i nowe aktywne systemy wspomagania jazdy, które pozwolą ci czerpać maksymalną przyjemność z każdej podróży, jak system wykrywania zmęczenia kierowcy, system ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu, czy system rozpoznawania znaków drogowych.
Cena od 394.400 PLN*

RUBICON

EARL GREY BLACK FIRECRACKER RED GRANITE CHRYSTAL SILVER ZYNITH BRIGHT WHITE HYDRO BLUE ANVIL TUSCADERO
EARL GREY
BLACK
FIRECRACKER RED
GRANITE CHRYSTAL
SILVER ZYNITH
BRIGHT WHITE
HYDRO BLUE
ANVIL
TUSCADERO
EARL GREY

RUBICON

Nowy Wrangler Rubicon Plug-in Hybrid 4xe to ucieleśnienie prawdziwego DNA marki Jeep®, które łączy w sobie wszystkie cechy wyjątkowego samochodu terenowego - zwrotność, prześwit, artykulację zwieszenia, przyczepność i głębokość brodzenia. Z kolei zaawansowane systemy bezpieczeństwa chronią kierowcę i pasażerów bez względu na warunki na drodze.
Dowiedz się więcej
Nowy Wrangler Rubicon Plug-in Hybrid 4xe to ucieleśnienie prawdziwego DNA marki Jeep®, które łączy w sobie wszystkie cechy wyjątkowego samochodu terenowego - zwrotność, prześwit, artykulację zwieszenia, przyczepność i głębokość brodzenia. Z kolei zaawansowane systemy bezpieczeństwa chronią kierowcę i pasażerów bez względu na warunki na drodze.
Cena od 406.100 PLN*
img

NADWOZIE
IKONA STYLU

Nowy Jeep® Wrangler Plug-in Hybrid 4xe pozostaje wierny swoim korzeniom, zachwycając zupełnie nowym siedmioszczelinowym grillem. Wersja Sahara wyposażona jest w dach Hard Top i nadkola lakierowane w kolorze nadwozia, a wersja Rubikon - w Hard Top i nadkola w kolorze czarnym.

Auto z hybrydowym napędem plug-in 4x4 to ucieleśnienie wielozadaniowości. Pojazd oferuje składaną szybę przednią, różne konfiguracje dachu i demontowane drzwi, dzięki czemu możesz podczas jazdy odetchnąć pełną piersią.

Co więcej, w odświeżonym nadwoziu zainstalowano także antenę „trail-ready”, którą zainstalowano tak, by nie zahaczała o przeszkody w trakcie jazdy w terenie.

performance canvas

WNĘTRZE
LEGENDARNA DUSZA

Wszechstronność, przestrzeń i wygoda - w stylowym wydaniu pełnym unikalnego charakteru. Nowy Jeep® Wrangler Plug-in Hybrid 4xe posiada wysokiej klasy podgrzewane fotele ze skórzanymi wstawkami*, zapewnia dużo miejsca każdemu z pasażerów oraz oferuje wiele zamykanych, wodoszczelnych schowków. Wnętrze można myć wodą, dzięki czemu idealnie sprawdza się podczas wypraw terenowych.

*Fotele wykonane z winylu z poszczególnymi elementami skórzanymi: górna część oparcia (SAHARA), wstawka w poduszce w wewnętrznej części zagłówka, boczny pasek na osłonie oparcia fotela, wstawka na siedzisku tylnej kanapy, wstawka w poduszce zagłówka tylnej kanapy, dźwignia regulacji oparcia i podparcia lędźwi (RUBICON)

Jeep

WYMIARY

Nowy Jeep® Wrangler Plug-in Hybrid 4xe zapewnia komfortową jazdę w przestronnej kabinie, dzięki której każda podróż staje się prawdziwą przyjemnością. Nawet w ekstremalnych warunkach.

Jeep Renegade Ibrida larghezza – Jeep
img

JESZCZE WIĘCEJ MOCY

Wrangler Plug-in Hybrid 4xe to nadal bezkompromisowe auto terenowe, a dzięki zastosowaniu napędu elektrycznego zyskuje niespotykaną dotąd moc. Co więcej, odpowiednio zabezpieczony i uszczelniony box mieszczący baterię sprawia, że auto może bezpiecznie brodzić w wodzie o głębokości do 762 mm i świetnie radzi sobie w każdym terenie.

Jeep® Wrangler 4xe: caratteristiche offroad - Jeep®

NAJLEPSZE ROZWIĄZANIA DO ŁADOWANIA

Doładuj swojego Wranglera Plug-in Hybrid 4xe w domu lub w trakcie jazdy. Dzięki rozwiązaniom do ładowania możesz korzystać z domowej ładowarki eProWallbox o mocy do 22 kW. Z kolei dzięki aplikacji do ładowania eSolutions Charging zyskujesz dostęp do przeszło 300 000 punktów ładowania w całej Europie.

img

TO, CO TWORZYSZ

Dzięki szerokiej gamie akcesoriów Mopar® możesz dodać osobistego charakteru swojemu Wranglerowi i odpowiednio wyposażyć go na każdą przygodę.

UCHWYT ROWEROWY

Przygody bez ograniczeń! Gdziekolwiek jedziesz, weź ze sobą swojego Wranglera ... i rower. Uchwyt rowerowy pozwala przewieźć jednocześnie dwa rowery.

ORGANIZER BAGAŻNIKA

Kluczem do dobrej przygody jest odpowiedni plan i organizacja. Organizer bagażnika pozwoli przewozić różne przedmioty w sposób bezpieczny i uporządkowany. Dodatkowo można regulować jego długość i montować w różnych pozycjach*.

*Pasuje wyłącznie do szyn TrailRail. Pasuje do modeli dwu- i czterodrzwiowych, jednak wyłącznie w przypadku zainstalowanego systemu TrailRail (CMD).

STOLIK NA KLAPIE BAGAŻNIKA

Masz ochotę na krótką przerwę w otoczeniu przyrody? Stalowy czarny, malowany proszkowo stolik tworzy idealne miejsce na posiłek na łonie natury lub jako półka na przedmioty podczas wyjazdu. Blat stolika udźwignie do 11 kg (25 lbs) i posiada dwa uchwyty na napoje.
Wrangler Plug-in Hybrid. Emisje CO2 (ważone, w cyklu mieszanym) (g/km): od 73 do 91. Spalanie (ważone, w cyklu mieszanym) (l/ km): od 3,5 do 4,1. Wartości określono na podstawie procedury WLTP (Rozporządzenie [UE] 2018/1832). Wartości wskazane dla spalania oraz emisji CO2 zmierzył producent podczas testów przed homologacją i mogą one ulegać zmianom w zależności od ostatecznej homologacji. Wartości spalenia i poziomu emisji CO2 są podane wyłącznie w celach porównawczych i nie odzwierciedlają rzeczywistych odczytów podczas jazdy, które zależą od szeregu czynników, takich jak zamocowane elementy wyposażenia dodatkowego (po rejestracji auta), zmiany warunków pogodowych, styl jazdy, obciążenie auta, itp. Wartości spalania i poziomu emisji CO2 należy porównywać wyłącznie z innymi pojazdami testowanymi w ramach identycznej procedury badawczej.

FAQ

Technologia 4xe

Jakiego rodzaju silniki elektryczne/hybrydowe są stosowane na świecie?

• ICE: Internal Combustion Engine (silnik o spalaniu wewnętrznym) to tradycyjny silnik wykorzystujący energię cieplną (benzynowy, dieslowski itd.), w którym spalanie paliwa wywoływane jest poprzez utleniacz (zazwyczaj powietrze) wewnątrz komory spalania stanowiącej integralną część układu obiegu płynu.
• MHEV: silnik o spalaniu wewnętrznym w połączeniu z silnikiem elektrycznym. Akumulator ładowany jest przez silnik o spalaniu wewnętrznym oraz układ hamowania regeneracyjnego. Nie pozwala on na jazdę w trybie w pełni elektrycznym.
• HEV: silnik o spalaniu wewnętrznym w połączeniu z silnikiem elektrycznym. Akumulator ładowany jest przez silnik o spalaniu wewnętrznym oraz układ hamowania regeneracyjnego. Parametry akumulatora pozwalają na pokonywanie krótkich dystansów w trybie całkowicie elektrycznym.
• PLUG-IN HYBRID: silnik o spalaniu wewnętrznym w połączeniu z silnikiem elektrycznym. Akumulator ładowany jest również z zewnętrznego źródła energii (gniazdo ładowania) oraz przez układ hamowania regeneracyjnego. Parametry akumulatora pozwalają na pokonywanie długich dystansów w trybie całkowicie elektrycznym.
• BEV: trakcję zapewnia wyłącznie silnik elektryczny. Jazda odbywa się w trybie elektrycznym, a akumulator ładowany jest tylko ze źródła zewnętrznego oraz przez układ hamowania regeneracyjnego.
• REEV: posiada niewielki generator zasilany benzyną, który ładuje akumulator, zwiększając zasięg w sytuacji, gdy poziom naładowania akumulatora jest niski.

Dlaczego skłaniacie się Państwo w stronę rozwiązania Plug-in Hybrid?

Plug-in Hybrid jest jednym z najlepszych rozwiązań wykorzystującym zalety zastosowania silnika o spalaniu wewnętrznym (ICE) w połączeniu z silnikiem elektrycznym. Ponadto, w świecie hybryd, Plug-in Hybrid gwarantuje optymalne wyważenie pomiędzy zasięgiem elektrycznym, czasem ładowania, oszczędnością paliwa, właściwościami jezdnymi i osiągami.

Jakie są główne zalety pojazdu typu Plug-in Hybrid?

Samochody typu Plug-in Hybrid oferują wiele korzyści pojazdów elektrycznych takie jak niższe koszty utrzymania, brak hałasu podczas podróży oraz zerowy poziom emisji w przypadku jazdy z wykorzystaniem w pełni elektrycznego napędu, przy jednoczesnym zachowaniu elastyczności konwencjonalnego silnika spalinowego na dłuższych dystansach, bez konieczności doładowywania akumulatora ze źródła zewnętrznego. W wyniku połączenia silnika spalinowego z silnikiem elektrycznym pojazd dostarcza również większy moment obrotowy i lepsze osiągi niż ma to miejsce w przypadku silników o większej pojemności.
Jeep® 4xe stanowi nowoczesne rozwiązanie oferujące lepsze osiągi i większy komfort jazdy przy jednoczesnym zapewnieniu niższych kosztów utrzymania i niższego poziomu emisji w porównaniu do pojazdów z silnikami spalinowymi

Jakiego rodzaju samochodami elektrycznymi jest gama Jeep® 4xe?

Gama Jeep® 4xe to pojazdy typu Plug-In Hybrid Electric Vehicles z napędem 4x4, wyposażone w silnik benzynowy napędzający przednie koła oraz silnik elektryczny zapewniający napęd dla tylnych kół, poprawiając terenowe parametry samochodu. Obydwa silniki współpracują ze sobą poprzez automatyczne zarządzanie pojazdem. Silnik elektryczny zasilany jest przez akumulator o mocy 11,4 kW, który jest doładowywany podczas jazdy przy użyciu układu hamowania regeneracyjnego lub zewnętrznie z sieci elektrycznej. Przy całkowicie naładowanym akumulatorze samochód może funkcjonować jako pojazd w pełni elektryczny o maksymalnym zasięgu do 50 km. W sytuacji gdy akumulator będzie bliski wyczerpania, dojdzie do automatycznego uruchomienia się silnika benzynowego, który będzie doładowywał akumulator w trakcie jazdy, jednocześnie zapewniając stałą dostępność napędu 4xe.

Jaka dokładnie technologia została zastosowana w wersjach Jeep® 4xe w porównaniu z tradycyjnymi modelami?

Modele Jeepa 4xe dają klientowi możliwość jazdy przy użyciu kilku trybów: Electric, Hybrid, a także trybu e-Save, który oszczędza energię zgromadzoną w akumulatorze. Dostępne są nowe e-funkcje takie jak trener ekonomicznej jazdy eco-coaching, hamowanie regeneracyjne oraz programowalny układ klimatyzacji kabiny (który można uruchomić przy użyciu telefonu komórkowego lub specjalnego timera wbudowanego w system multimedialny pojazdu). Ponadto, modele 4xe wyposażone są w specjalne funkcje obejmujące dedykowany panel wskaźników, dedykowane strony na 8,4-calowym wyświetlaczu systemu multimedialnego oraz nowy tryb Sport systemu zarządzania trakcję Selec-Terrain®, który podnosi osiągi pojazdu poprzez zwiększenie otwarcia przepustnicy i poprawę reakcji układu kierowniczego.

Czy gama Jeep®4xe zostanie poddana certyfikacji Trail Rated?

Tak, modele Jeep® 4xe będą posiadały najlepsze parametry terenowe SUV-ów typu Plug-in Hybrid marki Jeep® z napędem 4x4 na rynku. Elektryfikacja jeszcze bardziej polepszy ich legendarne właściwości, dzięki większemu momentowi obrotowemu, jaki zapewnia silnik elektryczny, oraz możliwości jego niezwykle precyzyjnej regulacji na początkowych etapach i podczas jazdy po najbardziej wymagających szlakach, gdzie wymaganą są niskie przełożenia układu napędowego.

Jakie będą kluczowe funkcje nowej gamy Jeep® 4xe pod względem łączności?

Nowe modele Jeep® 4xe wyposażone będą w najnowocześniejsze systemy łączności. W standardzie posiadać będą usługi UConnect Services* i zapewnią klientowi nowoczesne usługi związane z bezpieczeństwem i wygodą. Dzięki systemowi Uconnect użytkownicy Jeepa 4xe będą zawsze informowani o statusie ich samochodu za pośrednictwem dedykowanej aplikacji Jeep® na smartfony.

Pytania i odpowiedzi dotyczące ładowania

Jak długo trzeba ładować akumulator?

Przedział czasowy wynosi od 1,5 h, w przypadku użycia szybkiej ładowarki (wysoko wydajny Wallbox lub ogólnie dostępna stacja ładowania) do około 3 h w przypadku użycia domowego gniazdka elektrycznego przy założeniu jego maksymalnej wydajności.

Czy system wyposażony jest w tryb szybkiego ładowania, czy tylko tryb standardowy?

System ładowania umożliwia szybkie ładowanie do 7,2 kW.

Jak mam ustawić moje ładowanie?

Za pośrednictwem systemu multimedialnego pojazdu lub za pomocą aplikacji Jeep® zainstalowanej w smartfonie. Podczas każdego ładowania w domu użytkownik będzie miał możliwość ustawienia preferowanego czasu ładowania (na przykład w ciągu nocy) oraz wyboru programu określającego natężenie prądu ładowania przy użyciu dedykowanej strony na wyświetlaczu systemu multimedialnego.

Co się stanie, kiedy dojdzie do wyczerpania akumulatora w trakcie jazdy?

Silnik ICE (silnik o spalaniu wewnętrznym) uruchomi się automatycznie, umożliwiając dalszą podróż. System zaprojektowano w taki sposób, aby zachowany został minimalny poziom naładowania w celu zapewnienia działania napędu 4x4.

Co się stanie, kiedy kierowca zapomni naładować akumulator?

Silnik ICE (silnik o spalaniu wewnętrznym) umożliwia korzystanie z pojazdu, jednocześnie ładując akumulator. W ten sposób działanie napędu 4x4 jest zawsze zapewnione.

Czy temperatura na zewnątrz ma wpływ na akumulatory?

Akumulatory zaprojektowano z myślą o prawidłowym działaniu przy wszystkich średnich temperaturach w ciągu roku. Ich wydajność może ulec zmniejszeniu w zależności od ekspozycji samochodu na działanie bardzo wysokich temperatur przez długi czas, ponieważ energia zużywana jest do chłodzenia akumulatorów. Podobnie w przypadku bardzo niskich temperatur wydajność akumulatorów może ulec zmniejszeniu.

Ile jest dostępnych metod ładowania samochodu?

Pojazd jest ładować się w trakcie jazdy lub po podłączeniu do zewnętrznego źródła zasilania.

W jaki sposób w gamie Jeep® 4xe można ładować akumulator z zewnętrznego gniazda zasilania?

Pojazdy będą ładować akumulatory poprzez:
1- hamowanie regeneracyjne: w pojazdach elektrycznych wykorzystuje się proces hamowania regeneracyjnego, w wyniku którego energia kinetyczna pojazdu zamieniana jest na energię elektryczną, która następnie wykorzystywana jest do ładowania akumulatora, dzięki czemu nie dochodzi do jej zmarnowania w postaci energii cieplnej, jak ma to miejsce w przypadku konwencjonalnych hamulców w pojazdach z silnikiem o spalaniu wewnętrznym.
Silniki elektryczne zużywają energię wprawiając pojazd w ruch. W chwili gdy ruch ten nie jest potrzebny (na przykład podczas wytracania prędkości), siła hamowania może zostać wykorzystana do odwrócenia działania silnika i wytwarzania energii elektrycznej. Proces ten nazywany jest hamowaniem regeneracyjnym, a wytworzona w jego wyniku energia elektryczna może zostać przesłana do akumulatora. W prawidłowych warunkach, dzięki kumulacji odzyskanej energii elektrycznej zasięg samochodu elektrycznego może zostać wydłużony o ponad 10%.

2- tryb jazdy E-Save: po wybraniu tego trybu przy użyciu selektora hybrydowego, system 4xe będzie utrzymywał zadany poziom naładowania akumulatora lub może go doładować do określonego poziomu.

W jaki sposób w gamie Jeep® 4xe można ładować akumulator z zewnętrznego gniazda zasilania?

Każdy Jeep® 4xe wyposażony będzie w przewód ładowania w warunkach domowych (zwany Mode 2), który podłączany będzie do gniazda typu 2 w pojeździe. Oznacza to, że użytkownik będzie mógł ładować akumulator Jeepa 4xe w garażu lub przed domem, jeżeli tylko dostępne będzie tam zewnętrzne gniazdo energii elektrycznej. Pokładowa ładowarka przetwarza prąd zmienny na prąd stały do ładowania.

Jaki sprzęt jest potrzebny do ładowania?

• Standard: Przewód ładowania w warunkach domowych. Wszystkie pojazdy 4xe marki Jeep® są już wyposażone w standardowy przewód ładowania w warunkach domowych, który można podłączyć do zwykłego, domowego gniazdka elektrycznego.
• Opcja: Przewód szybkiego ładowania. Przewód ładowania typu 3, który umożliwia ładowanie pojazdu 4xe na ogólnie dostępnej stacji ładowania.
• Opcja dostępna już w ramach pierwszej edycji pakietu 4xe „e-Features”: inteligentna ładowarka domowa (Wallbox) prądu zmiennego wraz z przewodem stosowanym na ogólnie dostępnych stacjach ładowania (mode 3), do jeszcze szybszego ładowania.

Czy trzeba zmienić instalację elektryczną w swoim domu?

Modele Jeep® 4xe standardowo wyposażono w przewód do ładowania, który można podłączyć bezpośrednio do każdego gniazdka domowego. Nie są konieczne żadne zmiany w instalacji elektrycznej. W sprawie zainstalowania szybszych i bardziej komfortowych rozwiązań do ładowania, doradzamy klientom, aby skontaktowali się z wykwalifikowanym elektrykiem, w celu rozszerzenia domowej instalacji elektrycznej o oddzielny i dedykowany obwód ładowania oraz zainstalowania dedykowanego gniazda lub Wallboxa przeznaczonego do ładowania pojazdów 4xe.

Co oznacza kWh?

kWh oznacza kilowatogodzinę, miarę ilości energii jaka może zostać nagromadzona w akumulatorze. W przypadku danego samochodu, akumulator o większej pojemności lub większej liczbie kWh będzie charakteryzował się dłuższym zasięgiem i/lub lepszym działaniem. W przypadku danej pojemności, rzeczywisty zasięg będzie różnił się w zależności od stylu jazdy i warunków atmosferycznych.

Czy samochody elektryczne można ładować podczas deszczu?

Proces ładowania w normalnych warunkach użytkowania gwarantuje całkowite bezpieczeństwo, nawet podczas deszczu. Klienci nie są narażeni na ryzyko porażenia prądem elektrycznym

// START TREASURE DATA SCRIPT // END TREASURE DATA SCRIPT