JEEP® WRANGLER UNLIMITED
Ta legendarna ikona jest symbolem swobody od ponad 70 lat. Oferuje możliwość przeżycia i doświadczania świata z jedynej w swoim rodzaju perspektywy.
Wsiądż na pokład i daj się uwieść modelowi Jeep® Wrangler Unlimited.
Cena od 169 900 zł
NIE ZWLEKAJ
UMÓW JAZDĘ TESTOWĄ
WYBIERZ
CENNIK
OFERTA
KATALOG
AKCESORIA
DOSTĘPNE SAMOCHODY
MODELE SPECJALNE
WRANGLER BACKCOUNTRY
POWRÓT
BEZPIECZEŃSTWO
BEZPIECZEŃSTWO CZYNNE Zaprojektowany aby zagwarantować wysoki poziom ergonomii, zapobiegać wypadkom i chronić pasażerów w przypadku zderzenia, Jeep® Wrangler Unlimited jest wyposażony w liczne systemy bezpieczeństwa i ochrony. Duża sztywność i trwałość ramy podwozia stanowi solidną stukturę umożliwiającą kalibrowanie zawieszeń i gwarantującą doskonałą dynamikę jazdy. Duża odległość pomiędzy podłużnicami ramy pozwoliła na umieszczenie zbiornika paliwa między kołami w celu zapewnienia doskonałej ochrony zbiornika w przypadku uderzenia. Również siedem poprzecznic ramy ma profile zamknięte, co przyczynia się do wyjątkowej sztywności ramy Jeepa Wranglera i jeszcze zwiększa jego znakomite możliwości terenowe. Do ochrony elementów podwozia są użyte stalowe płyty o grubości 2,5 mm które osłaniają zbiornik paliwa, skrzynię rozdzielczą i automatyczną skrzynię biegów. Wersja Rubicon jest ponadto wyposażona w stalowe boczne progi ochronne Rock Rails o zwiększonej wytrzymałości, zmniejszające ryzyko uszkodzenia nadwozia podczas jazdy w terenie na najbardziej ekstremalnych szlakach.


ABS Z KALIBRACJĄ TERENOWĄ
Wyposażony w czujniki elektroniczne, które zapobiegają blokowaniu się kół, system ABS pozwala na wiekszą kontrolę nad pojazdem podczas hamowania awaryjnego. Kalibracja terenowa analizując prędkość jednego koła osi w porównaniu do drugiego jest w stanie określić czy poruszamy się po drodze, czy po wyboistej lub luźnej nawierzchni. Podczas jazdy w terenie ABS pozwala na wydłużone blokowanie kół aby materiał nawierzchni zdążył zgromadzić się przed oponami skracając drogę hamowania na luźnych nawierzchniach.

System reakcji powypadkowej EARS
W przypadku zderzenia, system ułatwia akcję ratunkową włączając automatycznie światła zewnętrzne i odblokowując zamki drzwi po aktywowaniu poduszek powietrznych. System blokuje również pompę paliwową aby odciąć zasilanie silnika.

SYSTEM ESC
Elektroniczny system stabilizacji toru jazdy wyposażono w 3 tryby pracy, które mogą być zarządzane przez kierowcę. System ESC w sposób optymalny reguluje siłę hamowania w celu zmniejszenia zjawiska nad- i podsterowności. System ESC zawiera:

• System wspomagania hamowania awaryjnego BAS (Brake Assist System), który w razie wykrycia sytuacji gwałtownego hamowania przez kierowcę powoduje wzrost ciśnienia w układzie hamulcowym i maksymalne skrócenie drogi hamowania;
• System kontroli trakcji TCS (Traction Control System), który identyfikuje poślizg kół i redukuje moc silnika;
• System ERM (Electronic Roll Mitigation), który wykorzystuje dane z ESC aby wykryć ryzyko potencjalnego wywrócenia się pojazdu i interweniuje dozując siłę hamowania na pojedyncze koła;
• Brake Lock Differentials (BLD), który przychamowuje ślizgające się koło, przekazując moment obrotowy na koło które zachowało przyczepność. System wyposażony jest w ustawienie kalibrowane do jazdy w terenie, aktywowane automatycznie po załączeniu reduktora terenowego (4Lo).


ASYSTENT ZJAZDU HDC
System HDC działa z załączonym reduktorem terenowym i utrzymuje wybraną prędkości zajazdu już od 1,6 km/h.
Prędkość zjazdu zależy od wybranego biegu, system działa również na biegu wstecznym przy zjeździe tyłem.
HDC pozwala na bezpieczny, kontrolowany zjazd ze stromych czy śliskich wzniesień wykorzystując zarządzanie silnikiem i układ hamulcowy.
System dezaktywuje się natychmiast w momencie naciśnięci na pedał gazu lub hamulca, powracając do wcześniej wybranej prędkość po zdjęciu nogi z pedału.


ASYSTENT RUSZANIA POD GÓRĘ HSA
Asystent ruszania pod górę zapewnia kierowcy niezbędny czas na puszczenie hamulca i naciśnięcie pedału gazu gwarantując płynne ruszenie pod górę bez staczania się pojazdu do tyłu. HSA dozuje moment obrotowy w stosunku do siły nacisku na pedał gazu i w oparciu o opór stawiany przez koła, zapewniając bardziej płynny i komfortowy start pod górę.

TPM
System monitorowania ciśnienia kół: sygnalizuje ewentualne za niskie cisnienia kół, wyposażenie seryjne wszystkich wersji.
BEZPIECZEŃSTWO BIERNE WIELOSTOPNIOWE PRZEDNIE PODUSZKI POWIETRZNE
Wielostopniowe przednie poduszki powietrzne wykorzystują ładunki z dwoma etapami aktywacji, aby zagwarantować odpowiedni poziom napełnienia w zależności od stopnia uderzenia. Technologia wielostopniowa powoduje, że poduszki powietrzne abasorbują siły które działają w czasie zderzeń czołowych, zmniejszając jednocześnie ryzyko uszkodzeń ciała w czasie kolizji zachodzących przy niskich prędkościach. Opcjonalnie dostępne są również boczne fotelowe przednie poduszki powietrzne jako dodatkowa ochrona przy uderzeniach bocznych.

3-PUNKTOWE PASY BEZPIECZEŃSTWA
Przednie 3-punktowe pasy bezpieczeństwa o regulowanej wysokości z napinaczami i ogranicznikami siły napięcia, są wyposażone w system BeltAlert po stronie kierowcy informujący o niezapiętych pasach.

ISOFIX
Łatwe w użyciu punkty montażu kompatybilnych fotelików dziecięcych na siedzeniach tylnych.

PODWOZIE
Pasażerowie Jeepa Wranglera Unlimited podróżują jeszcze bezpieczniej dzięki krytycznym sekcją ramy wykonanym ze stali o dużej wytrzymałości, a hydroformowane podłużnice przednie stanowią solidną podporę dla zawieszenia kół i odkształcalnych elementów konstrukcji, dzięki czemu Wrangler Unlimited spełnia najbardziej rygorystyczne wymagania w zakresie ochrony pasażerów w przypadku zderzenia czołowego, bocznego czy tylnego. Konstrukcja z 12 punktami mocowania nadwozia do ramy skrzynkowej wpływa na większą solidność, wytrzymałość i sztywność podwozia. Ponadto w wyposażeniu standardowym wszystkich wersji znajdują się stalowe osłony podwozia o grubości 2,5 mm, umieszczone aby chronić najbardziej wysunięte części, takie jak zbiornik paliwa, skrzynię rozdzielczą i skrzynię biegów.

IMMOBLIZER SILNIKA SENTRY KEY
Wykorzystuje kluczyk zapłonu z uprzednio zakodowanym sygnałem odblokowania rozruchu silnika jako zabezpieczenie przed kradzieżą pojazdu. Użycie niewłaściwego kluczyka do rozruchu silnika powoduje zatrzymanie jego pracy po upływie kilku sekund.

POWRÓT