ZAPROJEKTOWANY, BY CHRONIĆ.

Śmiało zasiądź za kierownicą Jeepa® i bez obaw ruszaj w każdą kolejną podróż. Nowy Jeep® Renegade 4xe Plug-In Hybrid został wyposażony w ponad 60 funkcji ochrony i bezpieczeństwa. Wnętrze zabezpieczają przednie i tylne kurtyny boczne, kolanowa poduszka powietrzna kierowcy, boczne poduszki powietrzne montowane w przednich siedzeniach oraz zaawansowane, wielostopniowe poduszki powietrzne kierowcy i pasażera.

SZYBKA REAKCJA

Możesz polegać na zdobyczach technologii, gwarantujących najwyższy poziom bezpieczeństwa poprzez zastosowanie zaawansowanych systemów wspomagania kierowcy (ADAS).

Jeep Renegade 4xe Safety

System rozpoznawania znaków drogowych (TSR)

Utrzymaj właściwą prędkość na każdej trasie. Nowy system rozpoznawania znaków drogowych (TSR) odczytuje znaki drogowe i wyświetla ostrzeżenie (TSR), jeżeli pojazd przekracza limit prędkości lub w momencie, gdy wykryte zostają inne ograniczenia.

Jeep Renegade 4xe Safety

Inteligentny asystent prędkości (ISA)

System rozpoznawania znaków drogowych komunikuje się bezpośrednio z inteligentnym asystentem prędkości, co pozwala dostosować szybkość do ograniczeń na drodze w łatwy i intuicyjny sposób bezpośrednio za pomocą przycisków umieszczonych na kierownicy.

Bezpieczeństwo aktywne

Nowy Jeep® Renegade 4xe Plug-In Hybrid raz jeszcze podnosi gardę. Liczne systemy bezpieczeństwa łączą swoje siły, by dostarczyć zaawansowaną ochronę, dzięki której podróżowanie stanie się jeszcze przyjemniejsze.

System monitorowania martwego pola i wykrywania obiektów na drodze cofania
System monitorowania martwego pola i wykrywania obiektów na drodze cofania
System czujników nieustannie monitoruje przestrzeń pomiędzy Tobą a innymi pojazdami. W razie wykrycia przeszkody w strefie martwego pola z boku lub z tyłu kierowca otrzymuje ostrzeżenie za pomocą ikon wyświetlanych na bocznych lusterkach i sygnału dźwiękowego.
Asystent pasa ruchu
Asystent pasa ruchu
Zaawansowane czujniki i kamera sprawdzają pozycję pojazdu na pasie ruchu, a system wyświetla ostrzeżenia w przypadku niezamierzonego zbliżania się pojazdu do linii. Ponadto w razie niezamierzonej zmiany pasa ruchu, system automatycznie wpływa na elektroniczny układ kierowniczy, pomagając kierowcy w podjęciu działań korygujących i powrocie na właściwy pas ruchu.
Hamowanie awaryjne
Hamowanie awaryjne
System automatycznego hamowania rozpoznaje przeszkody, także wtedy, gdy podróżujesz poza miastem. Możesz zawsze polegać na nowej przedniej kamerze z wbudowanym radarem, która właściwie rozpozna sytuację i niebezpieczeństwo.
System wykrywania zmęczenia kierowcy
System wykrywania zmęczenia kierowcy
Dedykowany dla Jeepa 4xe Plug-In Hybrid system rozpoznaje poziom zmęczenia kierowcy. Wyświetla się wtedy specjalna wiadomość tekstowa, sugerująca odpoczynek. Ponadto aż do momentu przerwania jazdy wyświetlona zostaje ikona, która nie gaśnie nawet po usunięciu wiadomości z ekranu TFT. Ikona znika tylko wtedy, gdy kierowca zatrzyma się, wyłączy pojazd i odpocznie.

System ostrzegania przed kolizją

Jeep® Renegade 4xe Plug-In Hybrid jest wyposażony w systemy ostrzegania przed kolizją. Radar oraz kamera rozpoznają, gdy samochód zbliża się ze zbyt wielką prędkością do innego pojazdu bądź dużej przeszkody na swojej drodze i ostrzega kierowcę oraz pomaga mu uniknąć zderzenia.

Bezpieczeństwo na każdym kroku.

Nawet podczas wykonywania manewrów tak trudnych, jak parkowanie możesz czuć przy sobie pełne wsparcie systemów, w które został wyposażony nowy Jeep® Renegade 4xe Plug-In Hybrid.

UDOGODNIENIA

Zużycie paliwa samochodów Jeep® Renegade 4xe (l/100 km) 2.3 - 2.1; emisja CO2 (g/km) 53 - 49.
Wartości określa się na podstawie metody pomiaru odnoszącej się do cyklu WLTP. Dane aktualne na dzień 20.06.2020. Wartości podano do celów porównawczych.

FAQ

Technologia 4xe

Jakiego rodzaju silniki elektryczne/hybrydowe są stosowane na świecie?

• ICE: Internal Combustion Engine (silnik o spalaniu wewnętrznym) to tradycyjny silnik wykorzystujący energię cieplną (benzynowy, dieslowski itd.), w którym spalanie paliwa wywoływane jest poprzez utleniacz (zazwyczaj powietrze) wewnątrz komory spalania stanowiącej integralną część układu obiegu płynu.
• MHEV: silnik o spalaniu wewnętrznym w połączeniu z silnikiem elektrycznym. Akumulator ładowany jest przez silnik o spalaniu wewnętrznym oraz układ hamowania regeneracyjnego. Nie pozwala on na jazdę w trybie w pełni elektrycznym.
• HEV: silnik o spalaniu wewnętrznym w połączeniu z silnikiem elektrycznym. Akumulator ładowany jest przez silnik o spalaniu wewnętrznym oraz układ hamowania regeneracyjnego. Parametry akumulatora pozwalają na pokonywanie krótkich dystansów w trybie całkowicie elektrycznym.
• PLUG-IN HYBRID: silnik o spalaniu wewnętrznym w połączeniu z silnikiem elektrycznym. Akumulator ładowany jest również z zewnętrznego źródła energii (gniazdo ładowania) oraz przez układ hamowania regeneracyjnego. Parametry akumulatora pozwalają na pokonywanie długich dystansów w trybie całkowicie elektrycznym.
• BEV: trakcję zapewnia wyłącznie silnik elektryczny. Jazda odbywa się w trybie elektrycznym, a akumulator ładowany jest tylko ze źródła zewnętrznego oraz przez układ hamowania regeneracyjnego.
• REEV: posiada niewielki generator zasilany benzyną, który ładuje akumulator, zwiększając zasięg w sytuacji, gdy poziom naładowania akumulatora jest niski.

Dlaczego skłaniacie się Państwo w stronę rozwiązania Plug-in Hybrid?

Plug-in Hybrid jest jednym z najlepszych rozwiązań wykorzystującym zalety zastosowania silnika o spalaniu wewnętrznym (ICE) w połączeniu z silnikiem elektrycznym. Ponadto, w świecie hybryd, Plug-in Hybrid gwarantuje optymalne wyważenie pomiędzy zasięgiem elektrycznym, czasem ładowania, oszczędnością paliwa, właściwościami jezdnymi i osiągami.

Jakie są główne zalety pojazdu typu Plug-in Hybrid?

Samochody typu Plug-in Hybrid oferują wiele korzyści pojazdów elektrycznych takie jak niższe koszty utrzymania, brak hałasu podczas podróży oraz zerowy poziom emisji w przypadku jazdy z wykorzystaniem w pełni elektrycznego napędu, przy jednoczesnym zachowaniu elastyczności konwencjonalnego silnika spalinowego na dłuższych dystansach, bez konieczności doładowywania akumulatora ze źródła zewnętrznego. W wyniku połączenia silnika spalinowego z silnikiem elektrycznym pojazd dostarcza również większy moment obrotowy i lepsze osiągi niż ma to miejsce w przypadku silników o większej pojemności.
Jeep® 4xe stanowi nowoczesne rozwiązanie oferujące lepsze osiągi i większy komfort jazdy przy jednoczesnym zapewnieniu niższych kosztów utrzymania i niższego poziomu emisji w porównaniu do pojazdów z silnikami spalinowymi

Jakiego rodzaju samochodami elektrycznymi jest gama Jeep® 4xe?

Gama Jeep® 4xe to pojazdy typu Plug-In Hybrid Electric Vehicles z napędem 4x4, wyposażone w silnik benzynowy napędzający przednie koła oraz silnik elektryczny zapewniający napęd dla tylnych kół, poprawiając terenowe parametry samochodu. Obydwa silniki współpracują ze sobą poprzez automatyczne zarządzanie pojazdem. Silnik elektryczny zasilany jest przez akumulator o mocy 11,4 kW, który jest doładowywany podczas jazdy przy użyciu układu hamowania regeneracyjnego lub zewnętrznie z sieci elektrycznej. Przy całkowicie naładowanym akumulatorze samochód może funkcjonować jako pojazd w pełni elektryczny o maksymalnym zasięgu do 50 km. W sytuacji gdy akumulator będzie bliski wyczerpania, dojdzie do automatycznego uruchomienia się silnika benzynowego, który będzie doładowywał akumulator w trakcie jazdy, jednocześnie zapewniając stałą dostępność napędu 4xe.

Jaka dokładnie technologia została zastosowana w wersjach Jeep® 4xe w porównaniu z tradycyjnymi modelami?

Modele Jeepa 4xe dają klientowi możliwość jazdy przy użyciu kilku trybów: Electric, Hybrid, a także trybu e-Save, który oszczędza energię zgromadzoną w akumulatorze. Dostępne są nowe e-funkcje takie jak trener ekonomicznej jazdy eco-coaching, hamowanie regeneracyjne oraz programowalny układ klimatyzacji kabiny (który można uruchomić przy użyciu telefonu komórkowego lub specjalnego timera wbudowanego w system multimedialny pojazdu). Ponadto, modele 4xe wyposażone są w specjalne funkcje obejmujące dedykowany panel wskaźników, dedykowane strony na 8,4-calowym wyświetlaczu systemu multimedialnego oraz nowy tryb Sport systemu zarządzania trakcję Selec-Terrain®, który podnosi osiągi pojazdu poprzez zwiększenie otwarcia przepustnicy i poprawę reakcji układu kierowniczego.

Czy gama Jeep®4xe zostanie poddana certyfikacji Trail Rated?

Tak, modele Jeep® 4xe będą posiadały najlepsze parametry terenowe SUV-ów typu Plug-in Hybrid marki Jeep® z napędem 4x4 na rynku. Elektryfikacja jeszcze bardziej polepszy ich legendarne właściwości, dzięki większemu momentowi obrotowemu, jaki zapewnia silnik elektryczny, oraz możliwości jego niezwykle precyzyjnej regulacji na początkowych etapach i podczas jazdy po najbardziej wymagających szlakach, gdzie wymaganą są niskie przełożenia układu napędowego.

Jakie będą kluczowe funkcje nowej gamy Jeep® 4xe pod względem łączności?

Nowe modele Jeep® 4xe wyposażone będą w najnowocześniejsze systemy łączności. W standardzie posiadać będą usługi UConnect Services* i zapewnią klientowi nowoczesne usługi związane z bezpieczeństwem i wygodą. Dzięki systemowi Uconnect użytkownicy Jeepa 4xe będą zawsze informowani o statusie ich samochodu za pośrednictwem dedykowanej aplikacji Jeep® na smartfony.

Pytania i odpowiedzi dotyczące ładowania

Jak długo trzeba ładować akumulator?

Przedział czasowy wynosi od 1,5 h, w przypadku użycia szybkiej ładowarki (wysoko wydajny Wallbox lub ogólnie dostępna stacja ładowania) do około 3 h w przypadku użycia domowego gniazdka elektrycznego przy założeniu jego maksymalnej wydajności.

Czy system wyposażony jest w tryb szybkiego ładowania, czy tylko tryb standardowy?

System ładowania umożliwia szybkie ładowanie do 7,2 kW.

Jak mam ustawić moje ładowanie?

Za pośrednictwem systemu multimedialnego pojazdu lub za pomocą aplikacji Jeep® zainstalowanej w smartfonie. Podczas każdego ładowania w domu użytkownik będzie miał możliwość ustawienia preferowanego czasu ładowania (na przykład w ciągu nocy) oraz wyboru programu określającego natężenie prądu ładowania przy użyciu dedykowanej strony na wyświetlaczu systemu multimedialnego.

Co się stanie, kiedy dojdzie do wyczerpania akumulatora w trakcie jazdy?

Silnik ICE (silnik o spalaniu wewnętrznym) uruchomi się automatycznie, umożliwiając dalszą podróż. System zaprojektowano w taki sposób, aby zachowany został minimalny poziom naładowania w celu zapewnienia działania napędu 4x4.

Co się stanie, kiedy kierowca zapomni naładować akumulator?

Silnik ICE (silnik o spalaniu wewnętrznym) umożliwia korzystanie z pojazdu, jednocześnie ładując akumulator. W ten sposób działanie napędu 4x4 jest zawsze zapewnione.

Czy temperatura na zewnątrz ma wpływ na akumulatory?

Akumulatory zaprojektowano z myślą o prawidłowym działaniu przy wszystkich średnich temperaturach w ciągu roku. Ich wydajność może ulec zmniejszeniu w zależności od ekspozycji samochodu na działanie bardzo wysokich temperatur przez długi czas, ponieważ energia zużywana jest do chłodzenia akumulatorów. Podobnie w przypadku bardzo niskich temperatur wydajność akumulatorów może ulec zmniejszeniu.

Ile jest dostępnych metod ładowania samochodu?

Pojazd jest ładować się w trakcie jazdy lub po podłączeniu do zewnętrznego źródła zasilania.

W jaki sposób w gamie Jeep® 4xe można ładować akumulator z zewnętrznego gniazda zasilania?

Pojazdy będą ładować akumulatory poprzez:
1- hamowanie regeneracyjne: w pojazdach elektrycznych wykorzystuje się proces hamowania regeneracyjnego, w wyniku którego energia kinetyczna pojazdu zamieniana jest na energię elektryczną, która następnie wykorzystywana jest do ładowania akumulatora, dzięki czemu nie dochodzi do jej zmarnowania w postaci energii cieplnej, jak ma to miejsce w przypadku konwencjonalnych hamulców w pojazdach z silnikiem o spalaniu wewnętrznym.
Silniki elektryczne zużywają energię wprawiając pojazd w ruch. W chwili gdy ruch ten nie jest potrzebny (na przykład podczas wytracania prędkości), siła hamowania może zostać wykorzystana do odwrócenia działania silnika i wytwarzania energii elektrycznej. Proces ten nazywany jest hamowaniem regeneracyjnym, a wytworzona w jego wyniku energia elektryczna może zostać przesłana do akumulatora. W prawidłowych warunkach, dzięki kumulacji odzyskanej energii elektrycznej zasięg samochodu elektrycznego może zostać wydłużony o ponad 10%.

2- tryb jazdy E-Save: po wybraniu tego trybu przy użyciu selektora hybrydowego, system 4xe będzie utrzymywał zadany poziom naładowania akumulatora lub może go doładować do określonego poziomu.

W jaki sposób w gamie Jeep® 4xe można ładować akumulator z zewnętrznego gniazda zasilania?

Każdy Jeep® 4xe wyposażony będzie w przewód ładowania w warunkach domowych (zwany Mode 2), który podłączany będzie do gniazda typu 2 w pojeździe. Oznacza to, że użytkownik będzie mógł ładować akumulator Jeepa 4xe w garażu lub przed domem, jeżeli tylko dostępne będzie tam zewnętrzne gniazdo energii elektrycznej. Pokładowa ładowarka przetwarza prąd zmienny na prąd stały do ładowania.

Jaki sprzęt jest potrzebny do ładowania?

• Standard: Przewód ładowania w warunkach domowych. Wszystkie pojazdy 4xe marki Jeep® są już wyposażone w standardowy przewód ładowania w warunkach domowych, który można podłączyć do zwykłego, domowego gniazdka elektrycznego.
• Opcja: Przewód szybkiego ładowania. Przewód ładowania typu 3, który umożliwia ładowanie pojazdu 4xe na ogólnie dostępnej stacji ładowania.
• Opcja dostępna już w ramach pierwszej edycji pakietu 4xe „e-Features”: inteligentna ładowarka domowa (Wallbox) prądu zmiennego wraz z przewodem stosowanym na ogólnie dostępnych stacjach ładowania (mode 3), do jeszcze szybszego ładowania.

Czy trzeba zmienić instalację elektryczną w swoim domu?

Modele Jeep® 4xe standardowo wyposażono w przewód do ładowania, który można podłączyć bezpośrednio do każdego gniazdka domowego. Nie są konieczne żadne zmiany w instalacji elektrycznej. W sprawie zainstalowania szybszych i bardziej komfortowych rozwiązań do ładowania, doradzamy klientom, aby skontaktowali się z wykwalifikowanym elektrykiem, w celu rozszerzenia domowej instalacji elektrycznej o oddzielny i dedykowany obwód ładowania oraz zainstalowania dedykowanego gniazda lub Wallboxa przeznaczonego do ładowania pojazdów 4xe.

Co oznacza kWh?

kWh oznacza kilowatogodzinę, miarę ilości energii jaka może zostać nagromadzona w akumulatorze. W przypadku danego samochodu, akumulator o większej pojemności lub większej liczbie kWh będzie charakteryzował się dłuższym zasięgiem i/lub lepszym działaniem. W przypadku danej pojemności, rzeczywisty zasięg będzie różnił się w zależności od stylu jazdy i warunków atmosferycznych.

Czy samochody elektryczne można ładować podczas deszczu?

Proces ładowania w normalnych warunkach użytkowania gwarantuje całkowite bezpieczeństwo, nawet podczas deszczu. Klienci nie są narażeni na ryzyko porażenia prądem elektrycznym

// START TREASURE DATA SCRIPT // END TREASURE DATA SCRIPT