Nowa siła

Moc nowego Jeepa Grand Cherokee 4xe Plug-in Hybrid pochodzi z synergii dwóch wysokowydajnych zespołów napędowych: 2,0-litrowego silnika benzynowego z turbodoładowaniem, który może dostarczyć do 272 KM, oraz nowego silnika elektrycznego, który indywidualnie może zaoferować do 145 KM. Łącznie moc Jeepa Grand Cherokee 4xe Plug-in Hybrid może osiągać do 380 KM.

NEW STRENGHT
MOTORE
Silnik spalinowy
2,0-litrowy turbodoładowany benzynowy AT8 o mocy 272 KM
Silnik benzynowy 2.0 Turbo, zamontowany z przodu, jest w stanie samodzielnie dostarczyć do 272 KM (200 kW) mocy i moment obrotowy 400 Nm.
Silnik elektryczny
Silnik elektryczny 145 KM
Zainstalowany przed skrzynią biegów silnik elektryczny jest w stanie dostarczyć do 107 kW (145 KM) mocy z maksymalnym momentem obrotowym, który osiąga 245 Nm*.
non cancellare
non cancellare
*Jeep® Grand Cherokee 4xe Plug-In Hybrid: emisja CO2(ważona, łączona) (g/km): 60-69. Zużycie paliwa(ważone, łączone) (l/100 km): 2,6-2,9; zużycie energii elektrycznej (ECAC ważone, łączone) (kWh/100 km): 30,3-32,7.
Wartości homologacji typu określone na podstawie cyklu ważonego WLTP, zaktualizowane na dzień 17 maja 2022 r. Podane wartości służą do celów porównawczych.

Zawsze naładowany

Stawiaj czoła codziennym przygodom ze spokojem, podczas gdy nowy Jeep® Grand Cherokee 4xe Plug-in Hybrid korzysta z akumulatora o pojemności 17,3 kWh, który możesz ładować w prosty i intuicyjny sposób dzięki gamie rozwiązań zaprojektowanej przez Jeepa.

ALWAYS CHARGED
HYBRID MODE

Selektor trybu hybrydowego

Zasiądź za kierownicą nowego Jeepa Grand Cherokee 4xe Plug-in Hybrid i wybierz styl jazdy, który najlepiej odpowiada Twoim potrzebom. Dzięki selektorowi trybu hybrydowego można wybrać trzy różne tryby jazdy. Tryb Hybrid zapewnia łączne wykorzystanie obu silników; tryb e-Save umożliwia ładowanie akumulatora podczas jazdy, powierzając napęd wyłącznie silnikowi spalinowemu; tryb Electric zapewnia zerową emisję CO2 i niespotykanie cichą mobilność.

QUADRA-LIFT

Nowe zawieszenie pneumatyczne Quadra-Lift ™

Wyjątkowe w tej klasie zawieszenie pneumatyczne Quadra-Lift® wyposażono w elektroniczne, półaktywne tłumienie drgań. Pozwala ono kierowcy na wybór jednego z 5 różnych położeń: Entry/Exit, aby zwiększyć komfort wsiadania i wysiadania, Aero, aby poprawić aerodynamikę, Normal do codziennej jazdy oraz dwa różne ustawienia off-road, aby pokonywać przeszkody w trudnym terenie lub brodzić w wodzie o głębokości do 61 cm.

SWAY BAR DISCONNECT

Elektronicznie odłączany stabilizator przedni

Ciesz się przygodą, jaką może zaoferować Ci tylko prawdziwy Jeep®. Nowy Grand Cherokee to jedyny SUV w swojej klasie z elektronicznie odłączanym stabilizatorem przednim, który zapewnia perfekcyjne właściwości terenowe. Oznacza to, że oba przednie koła mogą być mocno osadzone na podłożu, nawet na różnych wysokościach, co zapewnia lepszą trakcję na skałach i w trudnych warunkach terenowych.

Niezawodność na każdej drodze

Nowy Jeep® Grand Cherokee 4xe Plug-in Hybrid zapewnia doskonałe osiągi zarówno na asfalcie, jak i w terenie. Możesz liczyć na reduktor aktywowany przyciskiem 4WD oraz na system Hill Descent Control, który wspiera podczas zjazdów po najbardziej stromych zboczach. Odkryj nowy rodzaj zabawy i nową przyjemność z jazdy.

RELIABILITY
Jeep® Grand Cherokee 4xe Plug-in Hybrid: emisja CO2 (ważona, łączona) (g/km): 60-69. Zużycie paliwa (ważone, łączone) (l/100 km): 2,6-2,9; zużycie energii elektrycznej (ECAC ważone, łączone) (kWh/100 km): 30,3-32,7.
Wartości homologacji typu określone na podstawie cyklu ważonego WLTP, zaktualizowane na dzień 17 maja 2022 r. Podane wartości służą do celów porównawczych.