TRAILHAWK® Z EMBLEMATEM TRAIL RATED®

Jeep® Renegade Trailhawk® dorównuje wytrzymałością legendzie marki dzięki swojej wyjątkowej dzielności.

ZOBACZ JAK RENGADE ZDOBYWA ODZNAKĘ TRAIL RATED®

WYJĄTKOWE MOŻLIWOŚCI NAPĘDU 4X4

Dzięki typowej dla samochodów marki Jeep® charakterystyce model Renegade oferuje najlepszą w swojej klasie dzielność terenową we wszystkich warunkach jazdy. Jest to także zasługą dwóch wersji napędu: Jeep® Active Drive i Jeep® Active Drive Low.

ASYSTENT KONTROLI ZJAZDU (HILL DESCENT CONTROL)

Funkcja HDC (Hill Descent Control) pozwala na zjazd ze wzniesienia ze stałą prędkością bez potrzeby używania pedału hamulca. Zapewnia to stabilność samochodu i bezpieczeństwo jazdy, zwłaszcza przy słabej przyczepności i dużym nachyleniu terenu.

image

9-BIEGOWA PRZEKŁADNIA AUTOMATYCZNA

Jeep® Renegade to pierwszy kompaktowy SUV wyposażony w dziewięciobiegową skrzynię automatyczną, która poprawia komfort jazdy i osiągi. Monitorowanie temperatury przekładni i prędkości oraz działania elektronicznego układu kontroli stabilności pozwalają na optymalny wybór jednego z ponad 20 sposobów zmiany biegów w zależności od zmieniających się warunków drogowych. Nowa przekładnia zapewnia lepszą elastyczność i przyspieszenie, a także płynnie zmienia biegi. Wyposażony w nią samochód doskonale sprawdza się też w jeździe autostradowej.

image

SILNIKI

1.4 MultiAir® II – 170 KM, przekładnia Auto9

Mocny i oszczędny silnik, w pełni wykorzystujący możliwości zaawansowanej technologii MultiAir®. Elektryczno-hydrauliczny układ precyzyjnie kontroluje ilość doprowadzonego powietrza bez przepustnicy, co zapewnia wyższe wartości mocy i momentu obrotowego przy zmniejszonym zużyciu paliwa. 170 KM mocy i 9‑biegowa przekładnia automatyczna.

MOC
170
Moment obrotowy
250

2.0 MultiJet II – 120 KM

Silnik o mocy 120 KM rozwija maksymalny moment obrotowy 350 Nm i współpracuje z 6‑biegową przekładnią manualną oraz napędem 4WD. Zapewnia prędkość maksymalną 178 km/h oraz przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 9,5 sekundy.

MOC
120
Moment obrotowy
350

2.0 MultiJet II – 140 KM

Silnik o mocy 140 KM rozwija maksymalny moment obrotowy 350 Nm i współpracuje z 6‑biegową przekładnią manualną oraz napędem 4WD. Zapewnia prędkość maksymalną 182 km/h oraz przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 9,5 sekundy.

MOC
140
Moment obrotowy
350

2.0 MultiJet II – 140 KM

Silnik o mocy 170 KM rozwija maksymalny moment obrotowy 350 Nm i współpracuje z 9‑biegową przekładnią automatyczną oraz napędem na 4WD. Zapewnia prędkość maksymalną 196 km/h oraz przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 8,9 sekundy. Wyłącznie w wersji Trailhawk®.

MOC
140
Moment obrotowy
350

1.4 MultiAir® II – 140 KM

Mocny i oszczędny silnik, w pełni wykorzystujący możliwości zaawansowanej technologii MultiAir®. Elektryczno-hydrauliczny układ precyzyjnie kontroluje ilość doprowadzonego powietrza bez przepustnicy, co zapewnia wyższe wartości mocy i momentu obrotowego przy zmniejszonym zużyciu paliwa. Silnik rozwija 140 KM mocy i współpracuje z 6‑biegową przekładnią manualną lub skrzynią DDCT.

MOC
140
Moment obrotowy
230

1.6 E-TorQ – 110 KM

Silnik osiąga maksymalny moment obrotowy 152 Nm oraz moc 110 KM. Współpracuje z 5‑biegową przekładnią manualną i napędem 2WD. Zapewnia prędkość maksymalną 178 km/h oraz przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 11,8 sekundy.

MOC
110
Moment obrotowy
152

1.4 Turbo Jet LPG – 120 KM

Mocny i oszczędny silnik dwupaliwowy umożliwia osiągnięcie maksymalnej prędkości 178 km/h oraz przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 11 sekund. Rozwija moc 120 KM i współpracuje z 6‑biegową przekładnią manualna.

MOC
120
Moment obrotowy
215

1.6 MultiJet II – 95 KM

Silnik 1.6 MultiJet II z common rail oraz elektronicznym wtryskiem wysokociśnieniowym jest idealny nawet dla początkujących poszukiwaczy przygód. Rozwija moc 95 KM i współpracuje z 6‑biegową przekładnią manualna.

MOC
95
Moment obrotowy
320

1.6 MultiJet II – 120 KM

4-cylindrowy silnik 1.6 MultiJet II stosowany w samochodach z napędem 2WD oferuje znakomite przyspieszenie dzięki 320 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Silnik rozwija 120 KM i współpracuje z 6-biegową przekładnią manualną.

MOC
105/120
Moment obrotowy
320

1.6 MultiJet II – 120 KM, przekładnia DDCT

120‑konny silnik został po raz pierwszy skojarzony z nową dwusprzęgłową przekładnią DDCT i napędem na przednie koła. Taka konfiguracja sprzyja ogólnej wydajności zespołu napędowego mierzonej zużyciem paliwa i komfortowi jazdy.

MOC
120 DDCT
Moment obrotowy
320

MASA PRZYCZEPY DO 1500 kg

W zależności od jednostki napędowej Jeep® Renegade umożliwia holowanie przyczepy o masie nawet do 1500 kg.

engine icon
1.4 MultiAir® II
vehicle icon
1200
engine icon
1.6 E-TorQ
vehicle icon
800
engine icon
1.4 Turbo Jet LPG
vehicle icon
900
engine icon
1.6 MultiJet II
vehicle icon
1000
engine icon
2.0 MultiJet II
vehicle icon
1500

WERSJE JEEPA® RENEGADE

Znajdź wersję odpowiednią dla siebie

JEEP® RENEGADE

Wypróbuj go u najbliższego dealera

KATALOG MODELU JEEP® RENEGADE 2018

Pobierz lub zamów katalog modelu Jeep® Renegade 2018

// START TREASURE DATA SCRIPT // END TREASURE DATA SCRIPT