
JUŻ OD 112.900 zł
Nowa edycja specjalna Jeep® Renegade Upland od razu rzuca się w oczy dzięki przemyślanym szczegółom oraz imponującemu nadwoziu z czarnymi błyszczącymi emblematami i detalami, a także specjalną naklejką Upland. Stworzony, by wyróżniać się z tłumu i rządzić miastem i w terenie.
Nowy Jeep® Renegade Upland śmiały, zupełnie nowy wygląd zawdzięcza przyciągającym wzrok czarnym, błyszczącym emblematom na nadwoziu oraz elementom przedniego grilla i obręczom kół w tym samym kolorze.
Charakter tkwi w szczegółach. Daj się oczarować i zrób wrażenie na innych dzięki czarnym relingom dachowym i lusterkom bocznym w wyposażeniu standardowym nowego Jeepa® Renegade Upland.
Nigdy nie pozostaniesz niezauważony, czy to w mieście, czy na off-roadowych szlakach. Dzięki czarnym, błyszczącym 17-calowych kołom wykonanym z aluminium Jeep® Renegade Upland jest zawsze gotowy na nowe przygody.
Za kierownicą nowej edycji specjalnej Jeepa® Renegade Upland od razu poczujesz się jak u siebie. Poznaj wyjątkowe połączenie komfortu i stylu oraz szczególną dbałość o szczegóły wskazujące na sportowy, off-roadowy charakter — takie jak pomarańczowe wykończenie nawiewów i wielosezonowe maty podłogowe.
Zmień perspektywę i odwróć codzienność do góry nogami dzięki typowej dla marki Jeep® dzielności nowej edycji specjalnej Renegade Upland. Mocny, wytrzymały i oszczędny silnik oraz systemy Jeep® Active Drive Low i Selec-Terrain® z trybem kontroli zjazdu (HDC) wyznaczą nowe standardy Twojego podróżowania.
Oszczędny, 2-litrowy turbodiesel z technologią Multijet drugiej generacji rozwija maksymalną moc 140 KM przy 3750 obr./min oraz 350 Nm momentu obrotowego przy 1750 obr./min.
Przełożenie pełzające 16,5:1 dostępne w systemie Jeep® Active Drive Low pozwala na maksymalne wykorzystanie możliwości napędu na cztery koła. System zarządzania trakcją Selec-Terrain®, zapewnia jeszcze lepszą trakcję kół i maksymalną przyczepność oraz wyposażony jest w funkcję asystenta zjazdu ze wzniesienia Hill‑Descent Control.
Asystent zjazdu (HDC) umożliwia płynne i kontrolowane zjeżdżanie ze wzniesienia po nierównej lub śliskiej nawierzchni bez konieczności naciskania pedału hamulca.