Jeep® Wrangler oznaczony jest emblematem Trail Rated®, który oznacza, że samochód doskonale spisuje się w najtrudniejszych warunkach terenowych. Emblemat jest potwierdzeniem imponujących możliwości Wranglera na drodze i w terenie, a kierowca takiego samochodu może czuć się pewnie na każdej nawierzchni. Model ten kontynuuje tradycję marki Jeep®, znanej z legendarnej trakcji, prześwitu, zwrotności, artykulacji zawieszenia i głębokości brodzenia.
ZOBACZ JAK WRANGLER ZDOBYWA EMBLEMAT TRAIL RATED®Jeep® Wrangler dysponuje mocą i momentem obrotowym pozwalającym poruszać się niemal w każdym terenie, poradzi sobie na skalistych szlakach, w kopnym śniegu i grząskim błocie.
Imponująca 4-cylindrowa, 16-zaworowa jednostka napędowa z systemem Common Rail rozwija moc 200 KM przy 3600 obr./min i moment obrotowy 460 Nm w zakresie 1600-2600 obr./min. Konfigurowana jest z automatyczną skrzynią biegów.
Lekki, aluminiowy silnik Wranglera rozwija imponującą moc 284 KM i osiąga moment obrotowy 347 Nm. Automatyczna skrzynia biegów z funkcją „autostick” gwarantuje doskonałe osiągi. Rozwiązania zastosowane w skrzyni biegów umożliwiają elektroniczne sterowanie momentem obrotowym silnika, co ułatwia płynne przyspieszanie na każdym biegu.
Zjedź z asfaltu Jeepem® Wranglerem wyposażonym w napęd 4x4 zapewniający doskonałą przyczepność i imponujące właściwości terenowe.
Zaprojektowany z myślą o dominacji na najtrudniejszych trasach terenowych, system napędu 4x4 Command-Trac®, należący do standardowego wyposażenia wersji Wrangler Sport oraz Wrangler Sahara, dba o to, aby każda z osi otrzymywała taki sam moment. Pozwala to zapewnić wysokie osiągi na każdej nawierzchni. System Rock-Trac®, dostępny tylko w wersji Rubicon, znacząco podnosi moment obrotowy przekazywany na koła, pozwalając na ekstremalne manewry w terenie. Przełożenie skrzyni redukcyjnej 4:1 dostępne tylko w tym modelu umożliwia jazdę z niską prędkością jednocześnie zwiększając moment obrotowy.
Podczas zjazdu ze stromego, śliskiego wzniesienia HDC ułatwia utrzymanie stałej, zaprogramowanej prędkości dzięki monitorowaniu pracy hamulców i przepustnicy. HSA blokuje koła jeszcze krótko po tym, jak kierowca zdjął stopę z pedału hamulca, aby ułatwić manewr ruszania pod górę bez staczania się w dół.
Mocowanie osi powyżej środka koła talerzowego zwiększa prześwit i pomaga w zmniejszeniu kąta przegubów półosi napędowych, zapewniając ich równą i cichą pracę.
Jeep® Wrangler Rubicon jest standardowo wyposażony w przednie i tylne zawieszenie ze sztywnymi osiami Dana 44 z blokadami mechanizmów różnicowych Tru-Lok®, które pomagają zachować maksymalną przyczepność.
System należący do standardowego wyposażenia wersji Rubicon umożliwia automatyczne rozłączenie stabilizatora poprzecznego przedniego w trybie jazdy z załączonym reduktorem terenowym (4WD Low), dla bezpieczeństwa przy prędkości poniżej 29km/h. Artykulacja przedniego zawieszenia zwiększa się o dodatkowe 25%.
Wrangler oferuje największy w swojej klasie prześwit (25,6 cm) oraz najlepsze w klasie kąty natarcia (38,4 stopnia), rampowy (20,8 stopnia) i zejścia (31,4 stopnia).
Jeep® Wrangler może holować przyczepę o masie do 2200 kg. Pomaga mu w tym -zwiększając jednocześnie bezpieczeństwo - system stabilizacji toru jazdy przyczepy, dostępny w standardowym wyposażeniu. W sytuacji wykrycia braku stabilności przyczepy system interweniuje automatycznie, bez udziału kierowcy.