Dzięki stałej wysokości opłaty za wynajem masz kontrolę nad kosztami.

Korzystasz ze swojego samochodu, kiedy tylko potrzebujesz, ze wszystkimi usługami w pakiecie. Rata obejmuje finansowanie, rejestrację i ubezpieczenie OC. Pakiet usług można dodatkowo rozszerzyć m.in. o: obsługę opon, obsługę serwisową i Assistance, a także pakiet poszerzający ochronę pojazdu.
Możesz indywidualnie dobrać elementy oferty, które pozwolą Ci na swobodne użytkowanie samochodu.
Finansowanie ma formę stałego, miesięcznego czynszu
Oszczędzaj czas, który możesz poświęcić na rozwój swojej firmy
Leasys wspiera Cię w zarządzaniu Twoim samochodem
Najlepsze technologie i dokładny monitoring
Udostępniamy nasze doświadczenie w zarządzaniu flotą klienta, zarówno samochodów osobowych, jak i specjalnych.Jesteśmy strategicznym partnerem dla firm, które zamierzają oddać pod opiekę zarządzanie swoją flotą.
Dedykowany zespół handlowców
Stały kontakt
Satysfakcja klienta

PEŁNY ZAKRES USŁUG

Leasys oferuje swoje usługi i gwarantuje łatwiejsze zarządzanie pojazdami, pomaga oszczędzić czas i zwiększa swobodę ruchu, zapewniając tym samym spokój kierowcy i firmie.
Oprócz dbania o podstawowe usługi związane z zarządzaniem samochodem takie jak rejestracja, ubezpieczenie, Leasys może zapewnić szeroki wachlarz usług dodatkowych dla Twojej floty.

FAQ

JAK WYGLĄDA PROCEDURA DOSTAWY POJAZDU?

Gdy Twój samochód będzie gotowy do odbioru zostaniesz o tym poinformowany telefonicznie. Odbiór pojazdu nastąpi w miejscu uzgodnionym w trakcie podpisywania Umowy. Przy odbiorze auta konieczne będzie przedstawienie dokumentu tożsamości i ważnego prawa jazdy. Przypominamy, że klient zobowiązany jest do zweryfikowania zgodności pojazdu z zamówieniem.

CZY OSOBY TRZECIE MOGĄ UŻYTKOWAĆ SAMOCHÓD WYNAJMOWANY W LEASYS?

TAK

CZY MOGĘ WYJECHAĆ SAMOCHODEM WYNAJMOWANYM W LEASYS ZA GRANICĘ?

Aby podróżować po krajach Unii Europejskiej i krajach Strefy Schengen trzeba mieć na pokładzie pojazdu zaświadczenie o ubezpieczeniu potwierdzające wypełnienie obowiązku ubezpieczeniowego. W krajach spoza UE i Strefy Schengen obowiązkowe jest posiadanie Zielonej Karty. W każdym przypadku musisz przynajmniej 14 dni wcześniej zgłosić chęć wyjazdu zagranicznego do Leasys. Możesz to zrobić telefonicznie pod numerem 00 800 44 33 22 00 lub za pomocą adresu e-mail obslugaklienta.pl@leasys.com. Pamiętaj, że numer 00 800 44 33 44 00 nie jest dostępny z zagranicy. Będąc za granicą możesz się skontaktować z Działem Obsługi Klienta Leasys dzwoniąc pod numer 00390244412321.

GDZIE MOGĘ SERWISOWAĆ MÓJ SAMOCHÓD?

Jeśli Twoja umowa obejmuje usługę serwisu i napraw lub serwis opon, skontaktuj się z infolinią Leasys pod numerem 00 800 44 33 22 00 (od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:30 do 17:30). Nasz Operator wskaże Ci najbliższy autoryzowany serwis Leasys. Jeśli Twoja umowa nie obejmuje obsługi serwisowej, umów się na wizytę w najbliższym autoryzowanym serwisie producenta.

CHCĘ WYMIENIĆ OPONY W MOIM SAMOCHODZIE. Z KIM POWINIENEM SIĘ SKONTAKOWAĆ?

Warunkiem skorzystania z tej usługi jest posiadanie w pakiecie obsługi opon. Możesz wtedy skontaktować się z Leasys telefonicznie pod numerem 00 800 44 33 22 00 lub za pomocą adresu e-mail obslugaklienta.pl@leasys.com. Jeśli nie posiadasz obsługi opon, a jesteś zainteresowany usługą, zachęcamy również do modyfikacji umowy, kontaktując się Obsługą Klienta Leasys. Nasz Operator przekaże Twoj wniosek do odpowiedniego Działu, który skontaktuje się z Tobą i przedstawi Ci ofertę.

MÓJ SAMOCHÓD MIAŁ AWARIĘ. KTO MOŻE MI POMÓC?

Jeśli Twoja umowa obejmuje usługę assistance, skontaktuj się z Pomocą Drogową Leasys pod bezpłatnym numerem 00 800 33 44 22 00 (z zagranicy pod numerem 00390244412321). Nasze Centrum Operacyjne Leasys zorganizuje usprawnienie pojazdu w miejscu jego unieruchomienia lub, jeżeli nie jest to możliwe, zorganizuje holowanie do najbliższego warsztatu współpracującego z Leasys. Infolinia jest dostępna 24/7.

GDZIE POWINIENEM ZGŁOSIĆ SZKODĘ?

W przypadku każdej szkody należy wypełnić Formularz Zgłoszenia Szkody (dokument dostępny na naszej stronie internetowej www.leasys.pl w zakładce „Przydatne dokumenty” lub poprzez kontakt z Obsługą Klienta). Formularz należy odesłać na adres e-mail szkody.pl@leasys.com w ciągu 3 dni od zdarzenia. W sytuacji, gdy miał miejsce wypadek lub kolizja drogowa zalecamy powiadomić policję. W określonych przypadkach (np. kolizja drogowa z udziałem innego uczestnika ruchu, gdzie trudne jest ustalenie na miejscu zdarzenia odpowiedzialności za szkodę lub istnieje przypuszczenie, że zostało popełnione przestępstwo) należy bezwzględnie wezwać na miejsce zdarzenia policję.

MÓJ SAMOCHÓD ZOSTAŁ SKRADZIONY. Z KIM POWINIENEM SIĘ SKONTAKOWAĆ?

W przypadku kradzieży pojazdu, użytkownik zobowiązany jest do bezzwłocznego zgłoszenia zdarzenia Policji. Należy również wypełnić Formularz Zgłoszenia Szkody (dokument dostępny na naszej stronie internetowej www.leasys.pl w zakładce „Przydatne dokumenty” lub poprzez kontakt z Obsługą Klienta). Formularz należy odesłać na adres e-mail szkody.pl@leasys.com. Jeśli nie posiadasz ubezpieczenia z Leasys, to poinformuj również swojego ubezpieczyciela.

OTRZYMAŁEM FAKTURĘ ZA MANDAT. Z KIM MOGĘ SIĘ SKONTAKTOWAĆ W CELU DALSZYCH WYJAŚNIEŃ?

Każdy użytkownik jest odpowiedzialny za koszty parkowania samochodu, mandaty służb miejskich i policji oraz wszelkie inne kary i opłaty administracyjne wynikające z niestosowania się do obowiązujących przepisów prawnych w kraju i za granicą. W celu uzyskania dodatkowych informacji dotyczących faktury za mandat skontaktuj się z Leasys telefonicznie pod numerem 00 800 44 33 22 00 lub za pomocą adresu e-mail obslugaklienta.pl@leasys.com - nasz Operator przekaże Twoje zapytanie do odpowiedniego Działu, który udzieli Ci wszystkich niezbędnych wyjaśnień.

POTRZEBUJĘ KOPII FAKTURY. Z KIM POWINIEN SIĘ SKONTAKTOWAĆ?

Skontaktuj się z Leasys telefonicznie pod numerem 00 800 44 33 22 00 lub za pomocą adresu e-mail obslugaklienta.pl@leasys.com. Prześlemy Ci kopię faktury na podany przez Ciebie adres e-mail.

CHCĘ DOKONAĆ ZMIANY WARUNKÓW KONTRAKTU. Z KIM POWINIENEM SIĘ SKONTAKTOWAĆ?

Skontaktuj się z Leasys telefonicznie pod numerem 00 800 44 33 22 00 lub za pomocą adresu e-mail obslugaklienta.pl@leasys.com. Nasz Operator przyjmie Twój wniosek i prześle go do odpowiedniego Działu, który zadba o to, by przekazać Ci wszelkie niezbędne informacje dotyczące zmiany warunków umowy.

CHCĘ ZGŁOSIĆ REKLAMACJĘ. Z KIM POWINIENEM SIĘ SKONTAKTOWAĆ?

Reklamację można zgłosić za pomocą adresu e-mail: obslugaklienta.pl@leasys.com lub telefonicznie pod numerem 00 800 44 33 22 00.

// START TREASURE DATA SCRIPT // END TREASURE DATA SCRIPT