ŁĄCZNOŚĆ W KAŻDEJ Z PRZYGÓD

Przeżywanie przygód jeszcze nigdy nie było tak wygodne. Teraz masz dostęp do szeregu inteligentnych funkcji podnoszących przyjemność z jazdy. Uatrakcyjnij swoje podróże dzięki usługom łączności Jeep®.

logo

CONNECT ONE

CONNECT PLUS

USŁUGI DODATKOWE

MY WIFI

Funkcja My WiFi1 zapewnia dostęp do internetu z dowolnego miejsca oraz umożliwia udostępnienie hotspotu nawet 8 urządzeniom
• Podłącz asystentkę głosową Amazon Alexa4, która na Twoje polecenie odtworzy wybrany utwór muzyczny, poinformuje o sytuacji w ruchu ulicznym, wskaże drogę i nie tylko.
• Funkcja My WiFi z limitem danych 1 GB jest dostępna bezpłatnie przez okres próbny do 3 miesięcy i umożliwia swobodne korzystanie z internetu w podróży.


1 My WiFi jest opcjonalną, płatną usługą, którą można zamówić na stronie myuconnect.jeep.com (usługa płatna od pierwszego miesiąca).

² W czasie korzystania z nawigacji online podmioty zewnętrzne mogą emitować reklamy swoich produktów i usług (w tym w formie sponsorowanych wyników wyszukiwania i ofert promocyjnych). Nie odpowiadamy za te podmioty zewnętrzne, treść ich reklam ani za treść stron internetowych, do których prowadzą wyświetlane linki. Korzystając z tej funkcji, należy przestrzegać zasad bezpieczeństwa w ruchu drogowym.

³ Integracja API ChatGPT we współpracy z naszym partnerem SoundHound AI. Usługa wymaga aktywnego połączenia z internetem i opłaconego abonamentu.

W przypadku nowych pojazdów połączonych zamówionych po 3 lipca 2023 r. Jeep® proponuje ofertę usług łączności z pakietami Connect ONE i Connect PLUS oprócz innych samodzielnych usług. Klienci, którzy zamówili pojazd przed 3 lipca, powinni sprawdzić dostępność usług łączności i warunki subskrypcji dla swoich samochodów w MyUconnect Jeep®.

Jeep® informuje swoich nowych klientów, że w przypadku pojazdów z datą gwarancji rozpoczynającą się 1 lipca 2025 r., usługi łączności i zawarte w pakietach Connect ONE i Connect PLUS będą ewoluować, aby zagwarantować lepsze wrażenia użytkownika i dostosować się do wyzwań rynkowych. Zmiany te mogą obejmować dodanie, aktualizację lub modyfikację dystrybucji usług łączności w pakietach.

Klienci są proszeni o regularne zapoznawanie się z ogólnymi warunkami użytkowania dostępnymi na portalu usług łączności marki, aby być na bieżąco z wprowadzanymi zmianami.

W przypadku jakichkolwiek pytań lub pomocy prosimy o kontakt z działem obsługi klienta Jeep® za pośrednictwem standardowych kanałów.