Wystarczą cztery proste kroki, by wprowadzić dane swojego samochodu i skorzystać z wyjątkowych ofert oraz usług przeznaczonych dla Ciebie i Twojego samochodu!
newCartoolLoggedUserAddCarMessage
Jeśli zmienisz model, Twój samochód zostanie usunięty i będzie trzeba ponownie wprowadzić dane.
Czekamy na datę rozpoczęcia gwarancji. Skontaktuj się z działem obsługi klienta, aby zaktualizować dane i uzyskać dostęp do wszystkich usług przygotowanych dla Ciebie i Twojego samochodu.
By uzyskać pomoc skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta
Wybierz sposób wprowadzania danych samochodu i odkryj wszystkie dostępne usługi i oferty!
Jeśli zmienisz model, Twój samochód zostanie usunięty i będzie trzeba ponownie wprowadzić dane.
Czekamy na datę rozpoczęcia gwarancji. Skontaktuj się z działem obsługi klienta, aby zaktualizować dane i uzyskać dostęp do wszystkich usług przygotowanych dla Ciebie i Twojego samochodu.
By uzyskać pomoc skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta
{{dealer.COMPANYNAM}}
{{dealer.ADDRESS}} , {{dealer.TOWN}} ({{dealer.PROVINCE}})
Telefon {{dealer.TEL_1}}
{{dealer.ADDRESS}},
{{dealer.TOWN}} ({{dealer.PROVINCE}})
Telefon {{dealer.TEL_1}}
dealerBoxRange
Twój dealer
{{selectedDealer.dealerName}}{{selectedDealer.COMPANYNAM}}
{{selectedDealer.ADDRESS}} , {{selectedDealer.TOWN}} ({{selectedDealer.PROVINCE}})
Telefon {{selectedDealer.TEL_1}}
Odległość
{{dealer.COMPANYNAM}}
{{dealer.ADDRESS}},
{{dealer.TOWN}} ({{dealer.PROVINCE}})
Telefon {{dealer.TEL_1}}
Odległość
Wydłuż gwarancję i poznaj plany przeglądów przygotowane specjalnie dla Twojego samochodu!
Odkryj naszą bogatą ofertę akcesoriów zaprojektowanych dla Twojego samochodu
Chcesz otrzymywać oferty i korzystać z wyjątkowych usług przygotowanych specjalnie z myślą o Twoim samochodzie?
Czekamy na Ciebie: wejdź do myJeep!
{{dealer.COMPANYNAM}}
{{dealer.ADDRESS}}, {{dealer.TOWN}} ({{dealer.PROVINCE}})
Telefon {{dealer.TEL_1}}
{{dealer.ADDRESS}},
{{dealer.TOWN}} ({{dealer.PROVINCE}})
Telefon {{dealer.TEL_1}}
Odległość
Twój dealer
{{selectedDealer.dealerName}}{{selectedDealer.COMPANYNAM}}
{{selectedDealer.ADDRESS}}, {{selectedDealer.TOWN}} ({{selectedDealer.PROVINCE}})
Telefon {{selectedDealer.TEL_1}}
Odległość
{{dealer.COMPANYNAM}}
{{dealer.ADDRESS}},
{{dealer.TOWN}} ({{dealer.PROVINCE}})
Telefon {{dealer.TEL_1}}
Odległość
Potrzebujesz informacji, wyceny lub wsparcia? Chcesz umówić się na wizytę? Czekamy na Ciebie!
Numer VIN znajduje się na dowodzie rejestracyjnym, na karcie gwarancyjnej oraz jest wybity na karoserii samochodu (np. na progu prawych drzwi pod listwą boczną) oraz dodatkowo dla niektórych modeli znajduje się pod przednią szybą.
Połączenie SOS/HELP: w nagłych przypadkach możesz ręcznie uruchomić połączenie alarmowe z samochodu, za pomocą przycisku SOS lub radia, lub za pośrednictwem aplikacji mobilnej Jeep® app z centrum alarmowym (24 godziny na dobę). Lokalizacja pojazdu zostanie wysłana automatycznie operatorowi. Automatyczne połączenie SOS/HELP to połączenie generowane automatycznie, które łączy się z centrum obsługowym w określonych sytuacjach awaryjnych.
Pomoc drogowa: w razie potrzeby skorzystania z pomocy drogowej możesz ręcznie nawiązać połączenie głosowe z operatorem za pośrednictwem radia lub aplikacji mobilnej Jeep® app. Lokalizacja pojazdu i numer VIN zostaną podane automatycznie. W niektórych sytuacjach takich, jak usterki układu napędowego, usterki układu paliwowego lub usterki układu hamulcowego, samochód automatycznie nawiązuje połączenie głosowe między pasażerami a pomocą drogową, podając lokalizację pojazdu i VIN.
Sprawdź Raport o stanie pojazdu zawierający przydatne informacje o stanie Twojego samochodu i wskazówki, jak o niego dbać.
Operacje zdalne: możesz sterować swoim Jeepem®, nie będąc nawet w jego pobliżu. Możesz zablokować lub odblokować drzwi samochodu oraz włączyć światła za pomocą smartfona lub smartwatcha.
Lokalizator samochodu: znalezienie samochodu na zatłoczonym parkingu nie będzie już problemem. Wyświetl pozycję pojazdu na smartfonie, smartwatchu i stronie Jeep® app. Możesz zobaczyć odległość jaka dzieli Cię od samochodu, a nawet wyznaczyć trasę do tej lokalizacji.
E-Control dla Twojego SUV-a 4XE Plug-In Hybrid: możesz sprawdzić stan baterii i zaplanować ładowanie akumulatora, korzystając z aplikacji My Uconnect™. Kiedy Twój SUV hybryda jest podłączony do kabla zasilającego, możesz również monitorować jego poziom naładowania.
My Remote posiada także funkcje At-Home Digital Assistant*, Drive Alerts* i Eco-Score*.
Informacje o samochodzie: najważniejsze informacje o stanie Twojego samochodu w pigułce. Dzięki usłudze My:Car możesz otrzymywać w czasie rzeczywistym informacje o swoim samochodzie, na przykład dotyczące poziomu paliwa czy stanu naładowania akumulatora Twojego SUV-a 4XE Plug-In Hybrid lub ciśnienia w oponach, stanu licznika i poziomu oleju. Logując się do aplikacji mobilnej Jeep® app oraz do strony My Uconnect* możesz zobaczyć informacje o samochodzie zaktualizowane w momencie ostatniego wyłączenia kluczyka. Sprawdź swój samochód w czasie rzeczywistym, aby zapewnić maksymalne bezpieczeństwo jazdy.
My Car obejmuje również Alert Stanu samochodu* i Powiadomienia In-Vehicle*.
Send & GO*: zaawansowana nawigacja umożliwiająca wyszukiwanie miejsca docelowego na smartfonie i wysyłanie go do systemu nawigacji samochodu za pośrednictwem aplikacji mobilnej Jeep® app, dzięki funkcji Send & GO. Dotarcie do wybranego miejsca docelowego nigdy nie było takie łatwe, bez zakłóceń między samochodem a smartfonem. W nowym Compassie informacje będą zawsze aktualizowane bezprzewodowo.
Inteligentna nawigacja My Navigation obejmuje także Wyszukiwanie POI* i Live Weather/Live Traffic/Live Speedcams* (informacje o natężenie ruchu/ pogodzie i radarach). Jeep Renegade 4xe posiada także funkcję Dynamic Range Mapping* wskazującą miejsca, do których można dotrzeć przy bieżącym poziomie naładowania akumulatora oraz funkcję Wyszukiwanie stacji ładowania*.
Pakiet My Navigation nie jest dostępny dla Gladiatora, Wranglera 4xe i Jeepa Avengera
Hotspot Wi-Fi: do hotspotu pokładowego 4G LTE, oferowanego przez Ubigi, można jednocześnie przyłączyć do 8 urządzeń, aby surfować po Internecie podczas podróży, zapewniając rozrywkę wszystkim pasażerom. Pierwszą rejestrację należy wykonać w samochodzie po podłączeniu do hotspotu pokładowego, po jej zakończeniu użytkownik i wszyscy pasażerowie mogą podłączyć się i korzystać ze swoich urządzeń.
*usługa opcjonalna, dostępna po zarejestrowaniu się na ubigi.com Obowiązują opłaty zgodnie z aktualną ofertą Ubigi.
Pakiet My Wi-Fi nie jest dostępny dla Gladiatora, Wranglera 4xe i Jeepa Avengera
Powiadomienie o włączeniu autoalarmu: jeśli samochód wykryje podejrzenie próby kradzieży tak, jak nieuprawnione holowanie pojazdu, otrzymasz powiadomienie. Dotyczy to takich naruszeń, jak wykrycie ruchu w kabinie oraz próby włamania (w przypadku samochodów wyposażonych w system przeciwwłamaniowy).
Pomoc w razie kradzieży samochodu: usługa ta zapewnia szybką pomoc w przypadku kradzieży. Możesz zadzwonić do centrum kontaktowego, prosząc bezpośrednio o pomoc, naciskając przycisk „Zadzwoń” w aplikacji mobilnej Jeep® app, a gdy kradzież zostanie potwierdzona raportem policyjnym, zostaną uruchomione funkcje ochrony, w tym śledzenie pojazdu.
*usługa opcjonalna
* Niektóre usługi będą stopniowo dostępne. Więcej informacji na temat dostępności wymienionych powyżej usług można znaleźć w sekcji „Sprawdź dostępność” na stronie https://myuconnect.jeep.com/pl/pl/quicktips
Większość pakietów usług Uconnect ™ jest już zawarta w cenie samochodu przez okres od 3 do 5 lat, w zależności od wybranego pakietu. My Assistant jest już aktywny, natomiast w przypadku pakietów My Car, My Remote and My Navigation wystarczy tylko dokończyć proces rejestracji.
Niektóre pakiety usług Uconnect™ są dostępne za opłatą, z różnymi okresami subskrypcji, tak jak w przypadku My Wi-Fi* i My Theft Assistance.
Zapytaj swojego dealera!
* Usługa My Wi-Fi dostępna jest po zarejestrowaniu się na ubigi.com Opłata zgodnie z bieżącą ofertą Ubigi.
*W marcu 2022 aplikacja My Uconnect zmieniła swoją nazwę na Jeep® app.
Polityka Prywatności ma na celu opis sposobu zarządzania danymi osobowymi zebranymi przez FCA Italy S.p.A. ("Spółka") za pośrednictwem tej strony internetowej zgodnie z obowiązującym prawem.
ZBIERANE DANE OSOBOWE
Następujące dane osobowe mogą być zbierane:
CEL I SPOSÓB PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Przekazane dane osobowe („Dane”) mogą być przetwarzane w następujących celach:
Dane mogą być przetwarzane w formie papierowej, elektronicznej lub w sposób zautomatyzowany, między innymi za pośrednictwem tradycyjnej poczty, poczty elektronicznej bądź telefonicznie (np. poprzez automatyczne połączenia telefoniczne, wiadomości SMS, MMS), faksem bądź w inny sposób (np. strony internetowe, aplikacje mobilne).
ODBIORCY DANYCH
Dane mogą być przetwarzane przez osoby fizyczne i/lub prawne działające w imieniu Spółki (zgodnie ze szczególnymi zobowiązaniami umownymi) i mające siedzibę w państwach członkowskich UE bądź w krajach spoza UE.
Dane mogą być udostępniane stronom trzecim w celu wypełnienia obowiązków wynikających z prawa, wykonania nakazu władz publicznych lub skorzystania z przysługujących Spółce praw przed organem sądowym.
PRZEKAZYWANIE DANYCH POZA EOG
W ramach stosunków umownych Spółka może przesyłać Dane do krajów poza Europejskim Obszarem Gospodarczym (EOG), a także przechowywać je w bazach danych zarządzanych przez podmioty działające w imieniu Spółki. Zarządzanie bazami danych oraz przetwarzanie Danych może służyć wyłącznie wskazanym powyżej celom przetwarzania i musi odbywać się zgodnie z obowiązującym prawem o ochronie danych.
W przypadku przesyłania Danych poza EOG Spółka zastosuje wszelkie odpowiednie środki umowne w celu zagwarantowania właściwej ochrony Danych. Jednym z tego rodzaju środków jest zawieranie umów zawierających standardowe klauzule umowne przyjęte przez Komisję Europejską na potrzeby przekazywania danych osobowych poza EOG.
ODNOŚNIKI DO STRON INTERNETOWYCH PODMIOTÓW (STRON) TRZECICH
Witryny stron trzecich, dostępne poprzez tę stronę internetową podlegają odpowiedzialności strony trzeciej.
Spółka nie ponosi żadnej odpowiedzialności w związku z żądaniami i/lub udostępnianiem danych osobowych stronom trzecim.
ADMINISTRATOR DANYCH I ZESPÓŁ INSPEKTORA OCHRONY DANYCH
Administratorem danych jest FCA Italy S.p.A. z siedzibą w Corso Giovanni Agnelli 200 – 10135 Turyn, Włochy.
Z zespołem inspektora ochrony danych można skontaktować się, pisząc na adres: dpofca@stellantis.com
PRZECHOWYWANIE DANYCH
Dane przetwarzane na potrzeby świadczenia Usługi oraz przeprowadzania Badań Satysfakcji Klienta będą przechowywane przez Spółkę przez okres uznany za ściśle niezbędny do realizacji takich celów. Jednakże, Spółka może przechowywać Dane przez dłuższy okres, który zostanie uznany za konieczny dla ochrony interesów Spółki w związku z ewentualną odpowiedzialnością związaną ze świadczeniem Usługi.
Dane przetwarzane w celu prowadzenia Działań Marketingowych oraz Profilowania będą przechowywane przez Spółkę od chwili wyrażenia zgody przez klienta do momentu wycofania zgody. Po wycofaniu zgody Dane nie będą już wykorzystywane do tych celów, choć mogą być wciąż przechowywane przez Spółkę, w szczególności na potrzeby ochrony interesów Spółki w związku z ewentualną odpowiedzialnością za przetwarzanie, chyba że właściwy organ nadzoru udzieli dodatkowych wyjaśnień dotyczących tej kwestii.
Dane przetwarzane dla poprawy komfortu użytkowania stron internetowych będą przechowywane tak długo, jak to określono w firmowej Polityce Plików Cookie.
PRAWA KLIENTA
Klientowi przysługują następujące prawa:
Klienci mogą skorzystać z powyższych praw bezpośrednio pod adresem: https://privacyportal.fcagroup.com
ZMIANY
Niniejsza Polityka Prywatności wchodzi w życie z dniem 03/06/2021.
Spółka zastrzega sobie prawo do częściowej lub pełnej zmiany Polityki Prywatności lub do aktualizacji jej treści (np. w wyniku zmian w obowiązującym prawie). Wszelkie aktualizację będą publikowane na tej stronie internetowej.
lub zadzwoń do nas za pomocą naszego systemu
szybkiego wybierania przy użyciu klawisza
telefonu 00 800 0 IAM JEEP®
©2019 FCA US LLC. All Rights Reserved. Chrysler, Jeep®, Dodge, Ram, Mopar and the Pentastar logo are registered trademarks of FCA US LLC.