JEEP® WRANGLER UNLIMITED
Ta legendarna ikona jest symbolem swobody od ponad 70 lat. Oferuje możliwość przeżycia i doświadczania świata z jedynej w swoim rodzaju perspektywy.
Wsiądż na pokład i daj się uwieść modelowi Jeep® Wrangler Unlimited.
Cena od 169 900 zł
NIE ZWLEKAJ
UMÓW JAZDĘ TESTOWĄ
WYBIERZ
CENNIK
OFERTA
KATALOG
AKCESORIA
DOSTĘPNE SAMOCHODY
MODELE SPECJALNE
WRANGLER BACKCOUNTRY
OSIĄGI
POWRÓT
SILNIK TURBO DIESEL 2.8 CRD Imponująca 4-cylindrowa, 16-zaworowa jednostka napędowa z systemem Common Rail rozwija moc 200 KM przy 3600 obr./min i moment obrotowy 460 Nm w zakresie 1600-2600 obr./min
SILNIK BENZYNOWY V6 3.6 PENTASTAR Aby dorównać legendarnym możliwościom Wranglera Unlimited, ta wydajna, odlana z aluminium jednostka napędowa z systemem zmiennych faz rozrządu VVT rozwija moc 284 KM i 347 Nm momentu obrotowego, zadowalając się przy tym 95-oktanową benzyną.
5-BIEGOWA SKRZYNIA AUTOMATYCZNA Z SYSTEMEM AUTOSTICK® Postaw na wyjątkową wydajność i świetne osiągi. Agresywne przełożenie pierwszego biegu zapewnia dużą dynamikę ruszania bez uszczerbku dla ekonomii zużycia paliwa. Elektroniczne sterowanie momentem obrotowym silnika pomaga w płynnym przyspieszaniu na każdym biegu. Nowa funkcja AutoStick umożliwia kierowcy także manualną zmianę biegów.
ZAWIESZENIE Struktura podwozia i geometria zawieszeń przyczyniają sie w znaczący sposób do osiągnięcia wyjątkowych właściwości terenowych Jeepa Wranglera Unlimited. Podwozie, podłużnice i poprzecznice ramy z profili zamkniętych, zawieszenie przednie i tylne wraz ze sztywnymi osiami zapewniają maksymalną wytrzymałość niezbędną do zniesienia najbardziej ekstremalnych warunków jazdy i do pokonania najbardziej absorbujących przeszkód.

Jeep® Wrangler Unlimited jest wyposażony w przednie zawieszenia ze sztywną osią DANA 30 (DANA 44 o podwyższonej wytrzymałośći w wersji Rubicon) z 5 punktami mocowania z wahaczami wzdłużnymi, sprężynami śrubowymi i drążkiem stabilizatora. 5 punktów mocowania przyczynia sie do precyzyjnego prowadzenia osi bez niepotrzebnych wstrząsów. W wersji Rubicon, na najtrudniejszych szlakach terenowych, jest możliwość włączenia elektronicznie rozłączanego stabilizatora (ASBS), który rozłącza połączenia stabilizatora pomiędzy kołami osi przedniej aby pozwolić każdemu kołu reagować osobno niezależnie od sił, którym jest poddawane, zapewniając maksymalną elastyczność zawieszenia.

Zawieszenia tylne ze sztywną osią DANA 44 również posiada pięc punktów mocowania, ale wahacze wzdłużne są zamontowane po zewnetrznej stronie ramy, a spręzyny wewnątrz aby umożliwić umieszczenie zbiornika paliwa w części centralnej. We wszystkich modelach amortyzatory sa przystosowane do bardziej miękkich spręzyn dla zapewnienia doskonałej równowagi pomiędzy zwrotnością na drodze a właściwościami terenowymi.
System napędu 4x4 Command-Trac® Zaprojektowany żeby zdominować najtrudniejsze trasy terenowe Jeep® Wrangler Unlimited jest wynikiem ponad 70 lat znaczących usprawnień w porównaniu do pierwszego legendarnego modelu 4x4 Jeep®. Jeep® Wrangler Unlimited Sport i Sahara są wyposażone w system napędu 4x4 Command-Trac® drugiej generacji z 2-biegową skrzynią rozdzielczą i możliwością załączania 4x4 w czasie jazdy “SHIFT-ON-THE-FLY”. System napędu pozwala wybrać żądany typ napędu w dowolnym momencie, w zależności od warunków jazdy i dla obniżenia zużycia paliwa. Przełożenie skrzyni redukcyjnej 2.72:1 zwiększa moment obrotowy na kołach zapewniając znakomitą trakcję podczas jazdy w trudnym terenie z niską prędkością,. Wybór trybu napędu następuje zawsze manualnie, za pomocą dzwigni w konsoli centralnej.
System napędu 4x4 Rock-Trac® i blokady mostów Tru-Lok® Wersja Rubicon jest wyposażona w 2-biegową skrzynię rozdzielczą Off-Road Rock-Trac® z możliwością przełączania trybów napędu podczas jazdy “SHIFT-ON-THE-FLY” z wyjątkowym stosunkiem redukcyjnym 4,0:1, dla zapewnienia doskonałej kontroli i znaczącego zwiększenia momentu obrotowego dostępnego na kołach, pozwalając na ekstremalne ewolucje w terenie. Ta skrzynia rozdzielcza została zaprojektowana specjalnie, aby sprostać wymaganiom pojazdu powołanego do ekstremalnej jazdy terenowej. Zarówno standardowy system napędu Command-Trac® jaki i system napędu Rock-Trac® posiadają 3 tryby napędu (pozycje dźwigni):

2H: 100% momentu obrotowego trafia na oś tylną. Tryb na wszystkie nawierzchnie zapewniające dobrą przyczepność gwarantujący najniższe zużycie paliwa .

4H: Moment obrotowy przekazywany w stałej proporcji 50/50 na przednią i tylną oś. Centralna skrzynia rozdzielcza nie spełnia funkcji mechanizmu różnicowego, dlatego też rozdział momentu obrotowego pomiędzy osiami jest stały. Ten tryb może być stosowany wyłącznie na nawierzchniach o niskiej przyczepności umożliwiających poślizg kół (śnieg, piasek, błoto, skały).

4Lo: Moment obrotowy wychodzący ze skrzyni biegów jest dodatkowy zmultiplikowany w skrzni rozdzielczej (4 razy w przypadku systemu napędu 4x4 Rock-Trac® i 2,72 razy w przypadku standardowego systemu napędu 4x4 Command-Trac®), możliwości napędu zwiększają się w znaczący sposób.

Używanie przełożenia redukcyjnego jest zalecane wyłącznie w terenie na szlakach o bardzo niskiej przyczepności w sytuacjach kiedy zapotrzebowanie na moment obrotowy jest największe.
Za każdym razem kiedy koło traci przyczepność lub unosi się nad ziemią obecność niezbędnych do skręcania mechanizmów różnicowych na każdej osi może spowodować utratę momentu obrotowego i w rezultacie zmniejszyć zdolności napędowe pojazdu. Jeep® Wrangler Unlimited we wszystkich wersjach wyposażony jest w zintegrowany z systemem ESP system Brake Lock Differential (BLD) który może zaradzić zachowaniu się mechanizmów różnicowych . System blokuje koło które wpada w poślizg, w efekcie zwiększając w sposób zauważalny trakcję i umożliwiając przkazanie momentu obrotowego na koło, które nadal ma przyczepność. System jest całkowicie automatyczny i nie wymaga żadnej interwencji ze strony kierowcy. Po załączeniu reduktora system wporwadza ustawienia do jazdy w terenie: pozwala na bardziej agresywne i dłuższe działanie hamulców dla zwiększenia momentu obrotowego przekazywanego na koło które zachowało przyczepność. Jeep® Wrangler Unlimited Rubicon jest ponadto wyposażony w blokady przedniego i tylnego mechanizmu różnicowego Tru-Lok®. Blokady mechanizmów różnicowych Tru-Lok® umożliwiają manewrowanie przy niskiej prędkości na stromych wzniesieniach o silnym nachyleniu i na nawierzchniach o bardzo słabej przyczepności, blokując prędkość kół tej samej osi i unikając w ten sposób poślizgu koł na każdym typie terenu. Blokady osi mogą być wygodnie włączane i wyłączane za pomocą przycisku na desce rozdzielczej. Jako uzupełnienie, zawieszenie Jeepa Wranglera Rubicon dysponuje w wyposażeniu seryjnym elektronicznie rozłączanym stabilizatorem przednim Active Sway Bar System (ASBS) zapobiegającym oderwaniu koł przednich od podłoża i dzięki temu zapewniąjącym najlepszą trakcję w trudnym terenie. System pozwala każdemu z kół przednich reagować w sposób niezależny od sił nacisku którym podlegają. Rozłączenie stabilizatora sterowane przyciskiem na desce rozdzielczej jest dostępne zarówno w trybie napędy 4x4 (4H) jak i w trybie jazdy z załączonym reduktorem terenowym (4Lo), przy szybkości poniżej 29 km/h. Ze względów bezpieczeństwa, stabilizator załącza się gdy tylko prędkość przekroczy 29 km/h. Dzięki systemowi ASBS Rubicon może osiagnąć indeks RTI (Ramp Travel Index: parametr elastyczności zawieszenia), który wynosi 652 przy załączonym stabilizatorze i 832 z rozłączonym stabilizatorem - wzrost aż o 28%.
JEEP WRANGLER UNLIMITED TRAIL RATED®
JEEP WRANGLER  TRAIL RATED® TRAKCJA
ZAWIESZENIE I ROZŁĄCZANY 
STABILIZATOR PRZEDNI PRZEŚWIT
GŁĘBOKOŚĆ BRODZENIA ZWROTNOŚĆ
SYSTEM NAPĘDU 4X4 
COMMAND-TRAC® SYSTEM NAPĘDU 4X4
ROCK-TRAC®