OBEJRZYJ VIDEO
OBEJRZYJ VIDEO
OBEJRZYJ VIDEO
Nowy Jeep® Compass Plug-In Hybrid 4xe zachwyca bardziej elegancką i odważną sylwetką, a dodatkowo posiada szereg ulepszonych rozwiązań stworzonych z myślą o bezpiecznej jeździe w terenie, co doskonale uwidaczniają standardowe reflektory w technologii Full LED. Teraz możesz podkreślić swój indywidualny styl, dobierając do niego czarny dach*.
Całkowitą metamorfozę przeszła też gama aluminiowych obręczy kół, dostępnych w rozmiarach od 17” do 19” i całkiem nowych, unikalnych wersjach kolorystycznych, dzięki którym podbijesz każdą drogę.
*Dostępne jako wyposażenie standardowe modelu Summit i Trailhawk®.
Przygody terenowe zawsze cieszą, ale stają się naprawdę wyjątkowe, jeśli możesz przeżywać je w wygodnym wnętrzu. Nowy Jeep® Compass Plug-in Hybrid 4xe posiada nowe wentylowane skórzane fotele*, a 8-stopniowa regulacja fotelu kierowcy* zwiększa przyjemność z jazdy w dłuższych trasach.
Nowe schowki umieszczone za skrzynią zmiany biegów, w tunelu środkowym i pod podłokietnikiem sprawiają, że wnętrze Jeepa Compassa Plug-in Hybrid 4xe jest jeszcze bardziej przestronne.
*Dostępne jako wyposażenie standardowe modelu Summit i Trailhawk®.
Cena już od 200 400 zł*
Cena już od 204 800 zł*
Cena już od 220 400 zł*
Cena już od 215 800 zł*
• Styl: 19'' aluminiowe obręcze kół Diamond Cut, dwutonalne nadwozie, czarne relingi dachowe i przyciemniana tylna szyba.
• Technologia: przednie reflektory projekcyjne Full LED z lampami przeciwmgielnymi, przednie i tylne czujniki parkowania.
• Wygoda: wentylowane, regulowane elektrycznie fotele z przodu z 8-płaszczyznową regulacją fotela kierowcy, wysokiej jakości fotele skórzane.
• Styl: 19'' aluminiowe obręcze kół Diamond Cut, dwutonalne nadwozie, czarne relingi dachowe i przyciemniana tylna szyba.
• Technologia: przednie reflektory projekcyjne Full LED z lampami przeciwmgielnymi, przednie i tylne czujniki parkowania.
• Wygoda: wentylowane, regulowane elektrycznie fotele z przodu z 8-płaszczyznową regulacją fotela kierowcy, wysokiej jakości fotele skórzane.
• Styl: okleina na masce, dwutonalne nadwozie i przyciemniana tylna szyba.
• Technologia: przednie reflektory projekcyjne Full LED, przednie i tylne czujniki parkowania, terenowe płyty ochronne (przód, tył, skrzynia rozdzielcza)
• Wygoda: wentylowane, regulowane elektrycznie fotele z przodu z 8-płaszczyznową regulacją fotela kierowcy, wysokiej jakości fotele skórzane.
• Styl: okleina na masce, dwutonalne nadwozie i przyciemniana tylna szyba.
• Technologia: przednie reflektory projekcyjne Full LED, przednie i tylne czujniki parkowania, terenowe płyty ochronne (przód, tył, skrzynia rozdzielcza)
• Wygoda: wentylowane, regulowane elektrycznie fotele z przodu z 8-płaszczyznową regulacją fotela kierowcy, wysokiej jakości fotele skórzane.
Nowy Jeep® Compass Plug-In Hybrid 4xe zapewnia komfortową jazdę w przestronnej kabinie podczas każdej podróży. Nawet w ekstremalnych warunkach. Nowy Jeep® Compass Plug-in Hybrid 4xe ma 1,66 m wysokości i 4,40 m długości. Ten model 4x4 Plug-in Hybrid ma 1,87 m szerokości. Wymiary mogą się zmieniać w zależności od wersji.
Technologia Plug-in Hybrid 4xe łączy w sobie dwa systemy - napęd elektryczny i silnik spalinowy, gwarantując legendarne osiągi spod szyldu Jeepa.
Z kolei dzięki zasięgowi jazdy autonomicznej dostępnemu w Compassie możesz z łatwością wybrać się w każdą podróż.
Dzięki terenowym zderzakom* i specjalnym płytom ochronnym** w nowym Compassie, każda droga stoi przed tobą otworem.
Dodatkowo dzięki selektorowi trybu jazdy hybrydowej możesz wybierać spośród trzech różnych trybów, w zależności od tego, czy chcesz polegać na napędzie elektrycznym, silniku spalinowym, czy obu z nich. Połączenie pracy tych dwóch silników gwarantuje wyjątkowe osiągi jednocześnie ograniczając zużycie paliwa.
*Dostępne jako wyposażenie standardowe w wersji Overland.
**Dostępne jako wyposażenie standardowe wersji Trailhawk®.
Pokonaj każdy teren w świetnym stylu. System zarządzania trakcją Selec-Terrain® pozwala wybierać spośród dostępnych trybów: Auto, Snow (śnieg), Sand/Mud (piach/błoto) i Sport. W najnowszym systemie debiutuje nowy tryb - Rock* (skały).
*Dostępne jako wyposażenie standardowe wersji Trailhawk®.
Z nowym Jeepem Compassem Plug-in Hybrid 4xe każda podróż stanie się łatwiejsza i niezwykle ekscytująca. Teraz z systemu wspomagania kierowcy gwarantującego jazdę autonomiczną poziomu 2 możesz skorzystać na każdej nawierzchni, co gwarantuje jeszcze lepsze wrażenia z jazdy.
Polegaj na najnowszych rozwiązaniach technologicznych. Dzięki nowemu ekranowi 10,1” Ultra HD systemu multimedialnego Uconnect™ możesz bez przeszkód i na wiele sposobów czerpać pełną przyjemność z jazdy.
Asystent głosowy "Hey Jeep®" pozwala z łatwością komunikować się z pojazdem, a wszystkie usługi Connect™ dostępne są teraz w standardzie, tak samo jak przycisk nawiązywania połączeń alarmowych.
Wsparcie podczas podróży. Ciesz się większym bezpieczeństwem i przyjemnością jazdy dzięki najnowszym usługom multimedialnym UconnectTM.
Pakiet jest standardowo zawarty w cenie pojazdu. Po jego aktywacji możesz skontaktować się z całodobowym centrum obsługi w celu wezwania pomocy drogowej lub z Działem Obsługi Klienta bezpośrednio z poziomu aplikacji Jeep®. System automatycznie przekazuje do centrum obsługi lokalizację samochodu i numer VIN, jeśli kierowca nie jest w stanie zrobić tego samodzielnie. Możesz też uzyskać informacje m.in. o statusie samochodu.
Jeszcze większy wybór usług ułatwiających podróżowanie. Odkryj potencjał usług UconnectTM, korzystając z opcjonalnego pakietu dostępnego bezpłatnie nawet przez 12 miesięcy*. Zarządzaj swoimi podróżami i czasem wolnym bezpośrednio z pokładu samochodu lub zdalnie. Poruszaj się swobodnie korzystając z Connected Navigation: dzięki funkcji dynamicznego mapowania zasięgu możesz dokładnie określić, jaki odcinek trasy pokonasz. Za pośrednictwem aplikacji Jeep® steruj blokadą drzwi, znajdź najbliższe stacje ładowania i bez stresu zaplanuj czas ładowania. Aplikacja Jeep® oferuje też przydatne porady dotyczące serwisowania samochodu, możliwość łatwego planowania wizyt w serwisie oraz wiele innych funkcji.
* Usługa dostępna bezpłatnie przez 6 miesięcy w opcji standardowej i nawet przez 12 miesięcy w wersji Compass 4xe.
Internet zawsze pod ręką.
Hotspot WI-FI pozwala na korzystanie z internetu i jednoczesne podłączenie aż 8 urządzeń.
Naładuj swojego Compassa Plug-in Hybrid 4xe w domu lub w podróży. Dzięki eSolutions Charging, masz do dyspozycji domowe urządzenie ładujące eProWallbox o mocy do 22 kW. A dzięki aplikacji eSolutions Charging masz dostęp do ponad 300 000 punktów ładowania w całej Europie.
Dzięki szerokiej gamie akcesoriów Jeep® od Mopar® możesz dodać osobistego charakteru swojemu Compassowi i odpowiednio wyposażyć go na każdą przygodę.
ORGANIZER PLATFORMOWY
POPRZECZKI DACHOWE
ORGANIZER BAGAŻNIKA
OBUDOWY LUSTEREK
Zużycie paliwa modelu Jeep® Compass 4xe (l/100 km): 2,0 – 2,4; emisje CO2 (g/km): 47 – 55 określono na podstawie procedury WLTP (Rozporządzenie [UE] 2018/1832). Wartości spalania i poziomu emisji CO2 są podane zgodnie z cyklem mieszanym WLTP, na podstawie którego homologowane są nowe pojazdy od 1 września 2018 r. Wartości, zaktualizowane 31 maja 2024 r., podano wyłącznie do celów porównawczych.
• ICE: Internal Combustion Engine (silnik o spalaniu wewnętrznym) to tradycyjny silnik wykorzystujący energię cieplną (benzynowy, dieslowski itd.), w którym spalanie paliwa wywoływane jest poprzez utleniacz (zazwyczaj powietrze) wewnątrz komory spalania stanowiącej integralną część układu obiegu płynu. Dostępny w modelach: Avenger i Wrangler.
• E-HYBRID: silnik o spalaniu wewnętrznym w połączeniu z silnikiem elektrycznym. Akumulator ładowany jest przez silnik o spalaniu wewnętrznym oraz układ hamowania regeneracyjnego. Nie pozwala on na jazdę w trybie w pełni elektrycznym.
• HEV: silnik o spalaniu wewnętrznym w połączeniu z silnikiem elektrycznym. Akumulator ładowany jest przez silnik o spalaniu wewnętrznym oraz układ hamowania regeneracyjnego. Parametry akumulatora pozwalają na pokonywanie krótkich dystansów w trybie całkowicie elektrycznym. Dostępny w modelach: Avenger, Compass i Renegade.
• PLUG-IN HYBRID: silnik o spalaniu wewnętrznym w połączeniu z silnikiem elektrycznym. Akumulator ładowany jest również z zewnętrznego źródła energii (gniazdo ładowania) oraz przez układ hamowania regeneracyjnego. Parametry akumulatora pozwalają na pokonywanie długich dystansów w trybie całkowicie elektrycznym. Dostępny w modelach: Compass, Renegade, Grand Cherokee i Wrangler.
• BEV: trakcję zapewnia wyłącznie silnik elektryczny. Jazda odbywa się w trybie elektrycznym, a akumulator ładowany jest tylko ze źródła zewnętrznego oraz przez układ hamowania regeneracyjnego. Dostępny w modelu Avenger.
• REEV: posiada niewielki generator zasilany benzyną, który ładuje akumulator, zwiększając zasięg w sytuacji, gdy poziom naładowania akumulatora jest niski.
Plug-in Hybrid jest jednym z najlepszych rozwiązań wykorzystującym zalety zastosowania silnika o spalaniu wewnętrznym (ICE) w połączeniu z silnikiem elektrycznym. Ponadto, w świecie hybryd, Plug-in Hybrid gwarantuje optymalne wyważenie pomiędzy zasięgiem elektrycznym, czasem ładowania, oszczędnością paliwa, właściwościami jezdnymi i osiągami.
Samochody typu Plug-in Hybrid oferują wiele korzyści pojazdów elektrycznych takie jak niższe koszty utrzymania, brak hałasu podczas podróży oraz zerowy poziom emisji w przypadku jazdy z wykorzystaniem w pełni elektrycznego napędu, przy jednoczesnym zachowaniu elastyczności konwencjonalnego silnika spalinowego na dłuższych dystansach, bez konieczności doładowywania akumulatora ze źródła zewnętrznego. W wyniku połączenia silnika spalinowego z silnikiem elektrycznym pojazd dostarcza również większy moment obrotowy i lepsze osiągi niż ma to miejsce w przypadku silników o większej pojemności.
Jeep® 4xe stanowi nowoczesne rozwiązanie oferujące lepsze osiągi i większy komfort jazdy przy jednoczesnym zapewnieniu niższych kosztów utrzymania i niższego poziomu emisji w porównaniu do pojazdów z silnikami spalinowymi
Gama Jeep® 4xe to pojazdy typu Plug-In Hybrid Electric Vehicles z napędem 4x4, wyposażone w silnik benzynowy napędzający przednie koła oraz silnik elektryczny zapewniający napęd dla tylnych kół, poprawiając terenowe parametry samochodu. Obydwa silniki współpracują ze sobą poprzez automatyczne zarządzanie pojazdem. Silnik elektryczny zasilany jest przez akumulator o mocy 11,4 kW, który jest doładowywany podczas jazdy przy użyciu układu hamowania regeneracyjnego lub zewnętrznie z sieci elektrycznej. Przy całkowicie naładowanym akumulatorze samochód może funkcjonować jako pojazd w pełni elektryczny o maksymalnym zasięgu do 50 km. W sytuacji gdy akumulator będzie bliski wyczerpania, dojdzie do automatycznego uruchomienia się silnika benzynowego, który będzie doładowywał akumulator w trakcie jazdy, jednocześnie zapewniając stałą dostępność napędu 4xe.
Modele Jeepa 4xe dają klientowi możliwość jazdy przy użyciu kilku trybów: Electric, Hybrid, a także trybu e-Save, który oszczędza energię zgromadzoną w akumulatorze. Dostępne są nowe e-funkcje takie jak trener ekonomicznej jazdy eco-coaching, hamowanie regeneracyjne oraz programowalny układ klimatyzacji kabiny (który można uruchomić przy użyciu telefonu komórkowego lub specjalnego timera wbudowanego w system multimedialny pojazdu). Ponadto, modele 4xe wyposażone są w specjalne funkcje obejmujące dedykowany panel wskaźników, dedykowane strony na 8,4-calowym wyświetlaczu systemu multimedialnego oraz nowy tryb Sport systemu zarządzania trakcję Selec-Terrain®, który podnosi osiągi pojazdu poprzez zwiększenie otwarcia przepustnicy i poprawę reakcji układu kierowniczego.
Tak, modele Jeep® 4xe będą posiadały najlepsze parametry terenowe SUV-ów typu Plug-in Hybrid marki Jeep® z napędem 4x4 na rynku. Elektryfikacja jeszcze bardziej polepszy ich legendarne właściwości, dzięki większemu momentowi obrotowemu, jaki zapewnia silnik elektryczny, oraz możliwości jego niezwykle precyzyjnej regulacji na początkowych etapach i podczas jazdy po najbardziej wymagających szlakach, gdzie wymaganą są niskie przełożenia układu napędowego.
Nowe modele Jeep® 4xe wyposażone będą w najnowocześniejsze systemy łączności. W standardzie posiadać będą usługi UConnect Services* i zapewnią klientowi nowoczesne usługi związane z bezpieczeństwem i wygodą. Dzięki systemowi Uconnect użytkownicy Jeepa 4xe będą zawsze informowani o statusie ich samochodu za pośrednictwem dedykowanej aplikacji Jeep® na smartfony.
Przedział czasowy wynosi od 1,5 h, w przypadku użycia szybkiej ładowarki (wysoko wydajny Wallbox lub ogólnie dostępna stacja ładowania) do około 3 h w przypadku użycia domowego gniazdka elektrycznego przy założeniu jego maksymalnej wydajności.
System ładowania umożliwia szybkie ładowanie do 7,2 kW.
Za pośrednictwem systemu multimedialnego pojazdu lub za pomocą aplikacji Jeep® zainstalowanej w smartfonie.Podczas każdego ładowania w domu użytkownik będzie miał możliwość ustawienia preferowanego czasu ładowania (na przykład w ciągu nocy) oraz wyboru programu określającego natężenie prądu ładowania przy użyciu dedykowanej strony na wyświetlaczu systemu multimedialnego.
Silnik ICE (silnik o spalaniu wewnętrznym) uruchomi się automatycznie, umożliwiając dalszą podróż. System zaprojektowano w taki sposób, aby zachowany został minimalny poziom naładowania w celu zapewnienia działania napędu 4x4.
Silnik ICE (silnik o spalaniu wewnętrznym) umożliwia korzystanie z pojazdu, jednocześnie ładując akumulator. W ten sposób działanie napędu 4x4 jest zawsze zapewnione.
Akumulatory zaprojektowano z myślą o prawidłowym działaniu przy wszystkich średnich temperaturach w ciągu roku. Ich wydajność może ulec zmniejszeniu w zależności od ekspozycji samochodu na działanie bardzo wysokich temperatur przez długi czas, ponieważ energia zużywana jest do chłodzenia akumulatorów. Podobnie w przypadku bardzo niskich temperatur wydajność akumulatorów może ulec zmniejszeniu.
Pojazd jest ładować się w trakcie jazdy lub po podłączeniu do zewnętrznego źródła zasilania.
Pojazdy będą ładować akumulatory poprzez:
1- hamowanie regeneracyjne: w pojazdach elektrycznych wykorzystuje się proces hamowania regeneracyjnego, w wyniku którego energia kinetyczna pojazdu zamieniana jest na energię elektryczną, która następnie wykorzystywana jest do ładowania akumulatora, dzięki czemu nie dochodzi do jej zmarnowania w postaci energii cieplnej, jak ma to miejsce w przypadku konwencjonalnych hamulców w pojazdach z silnikiem o spalaniu wewnętrznym.
Silniki elektryczne zużywają energię wprawiając pojazd w ruch. W chwili gdy ruch ten nie jest potrzebny (na przykład podczas wytracania prędkości), siła hamowania może zostać wykorzystana do odwrócenia działania silnika i wytwarzania energii elektrycznej. Proces ten nazywany jest hamowaniem regeneracyjnym, a wytworzona w jego wyniku energia elektryczna może zostać przesłana do akumulatora. W prawidłowych warunkach, dzięki kumulacji odzyskanej energii elektrycznej zasięg samochodu elektrycznego może zostać wydłużony o ponad 10%.
2- tryb jazdy E-Save: po wybraniu tego trybu przy użyciu selektora hybrydowego, system 4xe będzie utrzymywał zadany poziom naładowania akumulatora lub może go doładować do określonego poziomu.
Każdy Jeep® 4xe wyposażony będzie w przewód ładowania w warunkach domowych (zwany Mode 2), który podłączany będzie do gniazda typu 2 w pojeździe. Oznacza to, że użytkownik będzie mógł ładować akumulator Jeepa 4xe w garażu lub przed domem, jeżeli tylko dostępne będzie tam zewnętrzne gniazdo energii elektrycznej. Pokładowa ładowarka przetwarza prąd zmienny na prąd stały do ładowania.
• Standard: Przewód ładowania w warunkach domowych. Wszystkie pojazdy 4xe marki Jeep® są już wyposażone w standardowy przewód ładowania w warunkach domowych, który można podłączyć do zwykłego, domowego gniazdka elektrycznego.
• Opcja: Przewód szybkiego ładowania. Przewód ładowania typu 3, który umożliwia ładowanie pojazdu 4xe na ogólnie dostępnej stacji ładowania.
• Opcja dostępna już w ramach pierwszej edycji pakietu 4xe „e-Features”: inteligentna ładowarka domowa (Wallbox) prądu zmiennego wraz z przewodem stosowanym na ogólnie dostępnych stacjach ładowania (mode 3), do jeszcze szybszego ładowania.
Modele Jeep® 4xe standardowo wyposażono w przewód do ładowania, który można podłączyć bezpośrednio do każdego gniazdka domowego. Nie są konieczne żadne zmiany w instalacji elektrycznej. W sprawie zainstalowania szybszych i bardziej komfortowych rozwiązań do ładowania, doradzamy klientom, aby skontaktowali się z wykwalifikowanym elektrykiem, w celu rozszerzenia domowej instalacji elektrycznej o oddzielny i dedykowany obwód ładowania oraz zainstalowania dedykowanego gniazda lub Wallboxa przeznaczonego do ładowania pojazdów 4xe.
kWh oznacza kilowatogodzinę, miarę ilości energii jaka może zostać nagromadzona w akumulatorze. W przypadku danego samochodu, akumulator o większej pojemności lub większej liczbie kWh będzie charakteryzował się dłuższym zasięgiem i/lub lepszym działaniem. W przypadku danej pojemności, rzeczywisty zasięg będzie różnił się w zależności od stylu jazdy i warunków atmosferycznych.
Proces ładowania w normalnych warunkach użytkowania gwarantuje całkowite bezpieczeństwo, nawet podczas deszczu. Klienci nie są narażeni na ryzyko porażenia prądem elektrycznym