Harrison Ford zaskakuje swoją obecnością w reklamie kultowej marki Jeep®

Stellantis to jedyny producent samochodów, który emitował reklamy podczas tegorocznego Big Game – obecna była zarówno marka Jeep, jak i Ram Trucks. Również Stellantis stał za pierwszą w historii dwuminutową reklamą podczas Big Game – kultowym spotem „Born of Fire” marki Chrysler, nagrodzonym nagrodą Emmy®.

Tegoroczną dwuminutową reklamę z udziałem Harrisona Forda wyreżyserował nominowany do Oscara James Mangold („Kompletnie nieznany”, „Ford v Ferrari”, „Indiana Jones i artefakt przeznaczenia”, „Wolverine”), a wyprodukował Minted Content we współpracy z marką Stellantis. Film zawiera także oryginalną ścieżkę dźwiękową „Go Anywhere”, skomponowaną i wykonaną przez artystę Sony Music Publishing, Nathaniela Murphy’ego.

„Owner’s Manual”, czyli „Instrukcja obsługi”  to manifest posiadaczy samochodów marki Jeep. Podkreśla on, że w świecie pełnym możliwości należy wybierać to, co nas uszczęśliwia, bo w życiu, w przeciwieństwie do samochodów, nie mamy instrukcji obsługi, która pomoże nam podejmować odpowiednie decyzje.

„Wspólnie z Harrisonem Fordem i nominowanym do Oscara® reżyserem Jamesem Mangoldem ściśle współpracowaliśmy, aby stworzyć intymny film, który wyróżniałby się swoją spokojną narracją, bardzo odmienną od tego, czego widzowie oczekują od reklam emitowanych podczas Big Game, ale bardzo spójnym z wieloma naszymi poprzednimi spotami przygotowanymi na to wydarzenie na przestrzeni lat” – powiedział Olivier Francois, globalny dyrektor marketingu Stellantis.

Bob Broderdorf, dyrektor generalny marki Jeep®, powiedział: „Do tegorocznej reklamy na Big Game marka Jeep® zaprosiła gościa, który jest uosobieniem przygody zarówno na ekranie, jak i poza nim. W filmach Harrison Ford pokonywał przeciwności losu i przemierzał galaktykę w imię przygody, a w prawdziwym życiu jest znany z przecierania własnych szlaków. Więc tak, Ford doskonale rozumie, o co chodzi w marce Jeep®”.


A tak swój udział w reklamie wyjaśnił Harrison Ford: „Zgodziłem się na udział w tym projekcie ze względu na scenariusz. To bardzo proste przesłanie o życiu, które kończy się wejściem do Jeepa…. i to jest to clou.”

W spocie słynny aktor radzi: „Wybierz to, co sprawia ci radość. Moi przyjaciele, moja rodzina, moja praca sprawiają, że jestem szczęśliwy. Ten Jeep® (Wrangler 4xe) sprawia mi radość… mimo że nazywam się Ford. To moja instrukcja obsługi. Uwolnij się! Napisz swoją własną instrukcję.”