Marka Jeep notuje 7-krotny wzrost rejestracji wersji 4xe Plug-in-Hybrid na polskim rynku w 2021 r.

Marka Jeep z sukcesem zakończyła 2021 rok na polskim rynku, zwiększając zarówno liczbę rejestracji nowych samochodów, jak i udział w rynku w porównaniu do 2020 roku. Łącznie w minionym roku zarejestrowano 3252 nowe samochody marki Jeep w Polsce, tj. o 10,6 procent więcej niż w 2020 roku*. Udział marki w polskim rynku wyniósł 0,62 procenta, wzrost o 0,02 pp. rok do roku.

Najpopularniejszym modelem w 2021 roku okazał się Compass, reprezentujący legendarną markę w segmencie kompaktowych SUV. Model, którego odświeżona odsłona debiutowała w zeszłym roku, nabyło 1371 klientów, co stanowi wzrost sprzedaży o 21,8 procent w stosunku do 2020 r. Drugie miejsce na podium zajął najmniejszy w gamie marki Jeep Renegade, który z wynikiem 1054 zarejestrowanych egzemplarzy poprawił swoją sprzedaż rok do roku o 1,4 procent.

Na podium uplasował się również najbardziej rozpoznawalny model Jeepa, kultowy Wrangler. Model ten jest bezpośrednim spadkobiercą słynnego Willysa z 1941 roku, od którego rozpoczęła się fantastyczna, dziś już przeszło 80-letnia przygoda marki Jeep. Wrangler zanotował w 2021 r. rekordowy wynik 701 rejestracji, poprawiając zeszłoroczny rezultat aż o 36,4 procent. Tym samym Wrangler ustanowił rekordowy wynik w historii sprzedaży tego modelu w Polsce.

„Już sama nazwa Wrangler wywołuje jednoznaczne skojarzenia u każdego fana czterech kółek. Ten model marki Jeep, będący synonimem wolności, przygody i niesamowitych właściwości terenowych, jest także bardzo popularny wśród polskich klientów. Potwierdzeniem tego są bardzo dobre wyniki rejestracji za 2021 rok” – podsumuje rekordowy wynik modelu Janusz Ellert, dyrektor marki Jeep w Polsce. „Dzięki hybrydowemu układowi napędowemu typu plug-in, Wrangler 4xe obecnie umożliwia klientom bezemisyjne użytkowanie w trybie w pełni elektrycznym, czerpanie radości z wydajnej i przyjemnej jazdy po drogach i jednocześnie korzyści z ulepszonych osiągów terenowych uzyskiwanych w niemal absolutnej ciszy” – dodaje Ellert.

Bardzo dobry wynik osiągnął również wszechstronny pick-up Jeep Gladiator, który w pierwszym roku sprzedaży w Polsce znalazł aż 121 nabywców.

W zeszłym roku marka Jeep „wjechała” w swoje 80-lecie z trzema hybrydowymi modelami typu plug-in, oferując wersje 4xe dla Compassa, Renegade`a oraz Wranglera. Do końca grudnia 2021 wyjechało na polskie drogi i bezdroża aż 308 Jeepów 4xe w wersjach Plug-in-Hybrid, notując imponujący, prawie 7-krotny wzrost sprzedaży w stosunku do 2020 roku.

„Cieszymy się, że klienci naszej marki tak chętnie wybierają wersje hybrydowe. Dzięki połączeniu wyjątkowych możliwości terenowych z potężnym silnikiem elektrycznym, Jeep w wersjach 4xe odkrywa na nowo napęd na cztery koła. Obniżone zużycie paliwa i emisji spalin w połączeniu ze zwiększonymi osiągami i bezpieczeństwem, dostarczają klientom wyjątkowych wrażeń z jazdy, teraz również w trybie bezemisyjnym. Każdy nowy model Jeepa, który pojawi się w sprzedaży począwszy od tego roku, będzie dostępny również w wersji zelektryfikowanej” – dodaje Janusz Ellert.

Już wkrótce na rynku pojawią się kolejne nowości marki Jeep. W pierwszym kwartale tego roku zadebiutują modele Compass i Renegade w wersjach e-Hybrid z napędem hybrydowym MHEV. Następnie fanów marki czeka główna tegoroczna premiera – już za kilka miesięcy na polskim rynku zadebiutuje najnowsza generacja legendarnego Grand Cherokee w wersji hybrydowej plug-in.

*Samar na bazie CEP (Centralnej Ewidencji Pojazdów) – rynek samochodów osobowych i dostawczych do 3,5 t w Polsce w 2021 roku.

Niniejsza informacja jest aktualna na dzień publikacji. Specyfikacja techniczna opisywanych modeli, akcesoriów oraz usług może ulec zmianie. Niektóre modele, elementy wyposażenia, akcesoria oraz usługi i funkcje mogą być dostępne i działać tylko w wybranych krajach lub wyłącznie za dodatkową opłatą.

// START TREASURE DATA SCRIPT // END TREASURE DATA SCRIPT