Trochę cierpliwości Aktualizuj przebieg Dostosuj ofertę do swoich potrzeb

Dostosuj ofertę do swoich potrzeb

Wystarczą cztery proste kroki, by wprowadzić dane swojego samochodu i skorzystać z wyjątkowych ofert oraz usług przeznaczonych dla Ciebie i Twojego samochodu!

{{selectedModel.saleDescription|| 'Model'}}
{{selectedEngine.description| limitTo: 22}} {{selectedEngine.Fuel.description}} Silnik
{{selectedMonths.description}} Wiek samochodu miesięcy
{{selectedKm.description}} Przebieg (km) Km
{{model.saleDescription}}
    Wersja
    {{equipment.description}}
    {{engine.description}} {{engine.Fuel.description}}
      {{month.description}} miesięcy
      {{km.description}} Km

      Wpisz numer rejestracyjny lub VIN Twojego samochodu i poznaj wszystkie usługi oraz oferty specjalne dostępne dla Twojego samochodu!

      *Nie znaleziono pojazdu  Podany pojazd nie należy do marki Jeep®. genericErrorMessage
      POTWIERDŹ

      Dostosuj ofertę do swoich potrzeb

      newCartoolLoggedUserAddCarMessage

      +
      {{labelNoDIG}}
      {{singleItem.vehicleName ? singleItem.vehicleName : singleItem.modelName}}
      {{singleItem.numberOfPlate}}

      Czy chcesz zmienić dane?

      Uwaga, brak daty rozpoczęcia gwarancji!

      Jeśli zmienisz model, Twój samochód zostanie odłączony i będziesz musiał ponownie wprowadzić dane!

      Czekamy na datę rozpoczęcia gwarancji. Skontaktuj się z działem obsługi klienta, aby zaktualizować dane i uzyskać dostęp do wszystkich usług przygotowanych dla Ciebie i Twojego samochodu.

      Kontakt z nami

      By uzyskać pomoc skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta

      Wybierz sposób wprowadzania danych samochodu i odkryj wszystkie dostępne usługi i oferty!

      Nr rejestracyjny lub numer VIN

      * Nie znaleziono samochodu *Wprowadzony samochód nie jest marki Alfaromeo genericErrorMessage Gdzie jest numer VIN?
      SAMOCHÓD ZOSTAŁ ODNALEZIONY!
      Czy znasz numer rejestracyjny lub numer VIN?
      Kliknij tutaj!
      Wpisać numer rejestracyjny lub numer VIN
      Kliknij tutaj!

      Dane Twojego samochodu

      {{selectedModel.saleDescription || 'Model'}}
      {{selectedMonths.description}} {{selectedMonths.year}} Data rejestracji samochodu
      {{selectedEngine.description | limitTo: 22}} {{selectedEngine.Fuel.description}} Silnik
      {{selectedKm.description}} Przebieg (km) Km Aktualizuj km
      Model
      Rok
      Rodzaj paliwa
      {{selectedModel.description}}
      {{selectedMonths.description}}
      {{selectedEngine.Fuel.description}}
      Silniki
      Przebieg (km)
      {{selectedEngine.description}}
      {{selectedKm.description}}

      Pobieramy dane Twojego samochodu

      • 1 Model {{selectedModel.saleDescription}}
      • 2 Data rejestracji samochodu {{selectedMonths.description}} {{selectedMonths.year}}
      • 3 Sinik {{selectedEngine.description | limitTo: 22}} {{selectedEngine.Fuel.description}}

      Czy chcesz zmienić dane?

      Uwaga, brak daty rozpoczęcia gwarancji!

      Jeśli zmienisz model, Twój samochód zostanie odłączony i będziesz musiał ponownie wprowadzić dane!

      Czekamy na datę rozpoczęcia gwarancji. Skontaktuj się z działem obsługi klienta, aby zaktualizować dane i uzyskać dostęp do wszystkich usług przygotowanych dla Ciebie i Twojego samochodu.

      Kontakt z nami

      By uzyskać pomoc skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta

      Dostosuj ofertę do swoich potrzeb

      Wstecz
      Jaki masz model samochodu?
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4

      Model

        {{model.saleDescription}}

        Dostosuj ofertę do swoich potrzeb

        Wstecz
        Jaki masz model samochodu?
        • 1
        • 2
        • 3
        • 4
        Wersja
        {{equipment.description}}
          {{engine.description | limitTo: 28}} ... {{engine.Fuel.description}}

          Dostosuj ofertę do swoich potrzeb

          Wstecz
          Data rejestracji
          • 1
          • 2
          • 3
          • 4
          Rok
          {{year.year}} {{year.label}}
          {{month.description}}

          Dostosuj ofertę do swoich potrzeb

          Wstecz
          Ile kilometrów już przejechałeś?
          • 1
          • 2
          • 3
          • 4
          Przebieg (km)
          Pamiętaj o zaktualizowaniu danych, aby monitorować samochód

          Dostosuj ofertę do swoich potrzeb

          Wstecz
          Wybierz swój samochód
          Potwierdź
          ... welcome
          Wejdź do Jeep

          Wejdź do swojego prywatnego profilu i zobacz, co Jeep ma Ci do zaoferowania w specjalnie dla Ciebie przygotowanym obszarze

          Wejdź do Jeep

          Skorzystaj ze swoich profili społecznościowych, aby wejść do prywatnego profilu myJeep

          Rejestracja

          Chcesz otrzymywać oferty i korzystać z wyjątkowych usług przygotowanych specjalnie z myślą o Twoim samochodzie?
          Czekamy na Ciebie: wejdź do myJeep!

          ZAREJESTRUJ SIĘ TERAZ
          Znajdź nas {{$root.selectedDealer.dealerName}}{{$root.selectedDealer.COMPANYNAM}}

          YourDealers

          {{dealer.dealerName}}

          {{dealer.address}}

          {{dealer.COMPANYNAM}}

          {{dealer.ADDRESS}}, {{dealer.TOWN}} ({{dealer.PROVINCE}})

          dealerBoxTelephone {{dealer.TEL_1}}

          dealerBoxDistance

          {{selectedDealer.dealerName}}{{selectedDealer.COMPANYNAM}}

          {{selectedDealer.ADDRESS}}, {{selectedDealer.TOWN}} ({{selectedDealer.PROVINCE}})

          dealerBoxTelephone {{selectedDealer.TEL_1}}

          dealerBoxDistance

          dealerBoxLoadingMessage

          Znajdź nas

          Potrzebujesz informacji, wyceny lub wsparcia? Chcesz umówić się na wizytę? Czekamy na Ciebie!

          Znajdź serwis lub dealera

          Otwórz mapę i znajdź dealera znajdującego się najbliżej Ciebie! ZNAJDŹ

          Umów się na spotkanie i informacje

          Usługi Uconnect™

          Korzystaj z nowej gamy zaawansowanych rozwiązań pozwalających pozostać w łączności ze światem podczas jazdy i kontrolować zdalnie samochód, dzięki aplikacji mobilnej My Uconnect na smartfony i smartwatche. Usługi Uconnect to większe bezpieczeństwo, aktualne informacje o stanie Twojego Jeepa, inteligentna nawigacja, zdalnie sterowane funkcje (blokowanie, odblokowanie drzwi, włączanie świateł), wyświetlanie informacji w trybie Always On, alert i wsparcie w przypadku kradzieży.
          Usługi Uconnect są dostępne dla nowego Jeepa Renegade z zainstalowanym i wstępnie aktywowanym Uconnect ™ Box.
          PODRÓŻUJ BEZPIECZNIE Z MY ASSISTANT.

          SOS Call: w nagłych przypadkach możesz ręcznie uruchomić połączenie alarmowe z samochodu, za pomocą przycisku lub radia, lub za pośrednictwem aplikacji My Uconnect z centrum alarmowym lub Państwowym Ratownictwem Medycznym (24 godziny na dobę). Połączenia z samochodu są automatycznie lokalizowane przez Uconnect Box, natomiast połączenie alarmowe SOS to połączenie generowane automatycznie, które łączy się z centrum obsługowym w określonych sytuacjach awaryjnych. Pomoc drogowa: możesz ręcznie nawiązać połączenie głosowe z operatorem call center, aby otrzymać wsparcie. Lokalizacja pojazdu i numer VIN zostaną podane automatycznie. W niektórych sytuacjach takich, jak usterki układu napędowego, usterki układu paliwowego lub usterki układu hamulcowego, samochód automatycznie nawiązuje połączenie głosowe między pasażerami a pomocą drogową, podając lokalizację pojazdu i VIN.

          ZDALNIE STERUJ SWOIM Jeepem Z MY REMOTE.

          Operacje zdalne: możesz sterować swoim Jeepem®, nie będąc nawet w jego pobliżu. Możesz zablokować lub odblokować drzwi samochodu oraz włączyć światła za pomocą smartfona lub smartwatcha.
          Lokalizator samochodu: znalezienie samochodu na zatłoczonym parkingu nie będzie już problemem. Wyświetl pozycję pojazdu na smartfonie, smartwatchu i stronie internetowej. Możesz zobaczyć odległość jaka dzieli Cię od samochodu, a nawet wyznaczyć trasę do tej lokalizacji.

          My Remote posiada także funkcje At-Home Digital Assistant*, Drive Alerts*, Eco-Score* i Jeep Off-Road Pages*.

          MY CAR, NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE, ZAWSZE AKTUALNE.

          Informacje o samochodzie: najważniejsze informacje o stanie Twojego samochodu w pigułce. Dzięki usłudze My:Car możesz otrzymywać w czasie rzeczywistym informacje o swoim samochodzie, na przykład dotyczące poziomu paliwa lub ciśnienia w oponach. Logując się do aplikacji mobilnej My Uconnect oraz do portalu internetowego klienta możesz zobaczyć informacje o samochodzie zaktualizowane w momencie ostatniego wyłączenia kluczyka. Sprawdź swój samochód w czasie rzeczywistym, aby zapewnić maksymalne bezpieczeństwo jazdy.

          My Car obejmuje również Alert Stanu samochodu* i Powiadomienia In-Vehicle*.

          MY NAVIGATION, NIGDZIE NIE JEST DALEKO

          Send & GO *: zaawansowana nawigacja umożliwiająca wyszukiwanie miejsca docelowego na smartfonie i wysyłanie go do systemu nawigacji samochodu za pośrednictwem aplikacji mobilnej My Uconnect, dzięki funkcji Send & GO. Dotarcie do wybranego miejsca docelowego nigdy nie było takie łatwe, bez zakłóceń między samochodem a smartfonem.

          Inteligentna nawigacja My Navigation obejmuje także Wyszukiwanie POI* i Live Weather/Live Traffic/Live Speedcams* (informacje o natężenie ruchu/ pogodzie i radarach).

          MY THEFT ASSISTANCE, PREWENCJA I POMOC.

          Powiadomienie o włączeniu autoalarmu: jeśli samochód wykryje podejrzenie próby kradzieży tak, jak nieuprawnione holowanie pojazdu, otrzymasz powiadomienie. Dotyczy to takich naruszeń, jak wykrycie ruchu w kabinie oraz próby włamania (w przypadku samochodów wyposażonych w system przeciwwłamaniowy).

          Pomoc w razie kradzieży samochodu: usługa ta zapewnia szybką pomoc w przypadku kradzieży. Możesz zadzwonić do centrum kontaktowego, prosząc bezpośrednio o pomoc, naciskając przycisk „Zadzwoń” w aplikacji mobilnej My Uconnect, a gdy kradzież zostanie potwierdzona raportem policyjnym, zostaną uruchomione funkcje ochrony, w tym śledzenie pojazdu.

          *Należy pamiętać, że usługi łączności dotyczące Obsługi Klienta, Raportu o stanie pojazdu, Powiadomień w samochodzie, funkcjonalności At-Home Digital Assistant, Drive Alerts, Eco Score, Stron Jeep Off-Road Pages, Powiadomień o stanie pojazdu, Powiadomień w samochodzie, Send&Go, Wyszukiwania POI, Live Weather/Live Traffic/Live Speedcams* (informacje o natężenie ruchu/ pogodzie i radarach) będą aktywne w okolicach września 2020 r. Więcej informacji na temat harmonogramu i aktywacji wyżej wymienionych usług jest dostępnych na oficjalnej stronie marki Jeep.

          USŁUGI UCONNECT™ I DOSTĘPNOŚĆ

          PAKIETY ZAWARTE W CENIE

          Większość pakietów usług Uconnect ™ jest już zawarta w cenie samochodu przez okres od 3 do 10 lat, w zależności od wybranego pakietu. My Assistant jest już aktywny, natomiast w przypadku pakietów My Car, My Remote and My Navigation wystarczy tylko dokończyć proces rejestracji.

          DOSTĘPNE PAKIETY

          Niektóre pakiety usług Uconnect™ są dostępne za opłatą, z różnymi okresami subskrypcji, tak jak w przypadku My Wi-Fi i My Theft Assistance.
          Dla wybranych modeli dostępne są bezpłatne okresy próbne, które pomogą Ci odkryć nasze pakiety. Zapytaj swojego dealera!

          APLIKACJA MY UCONNECT

          Odkryj już teraz potencjał usług Uconnect! Pobierz aplikację My Uconnect na Apple lub Android, aby dostęp do obsługi samochodu był w zasięgu ręki.