Trochę cierpliwości Aktualizuj przebieg Dostosuj ofertę do swoich potrzeb

ZNAJDŹ OFERTĘ

Wystarczą cztery proste kroki, by wprowadzić dane swojego samochodu i skorzystać z wyjątkowych ofert oraz usług przeznaczonych dla Ciebie i Twojego samochodu!

{{selectedModel.saleDescription|| 'Model'}}
{{selectedEngine.description| limitTo: 22}} {{selectedEngine.Fuel.description}} Silnik
{{selectedMonths.description}} Wiek samochodu miesięcy
{{selectedKm.description}} Przebieg (km) Km
{{model.saleDescription}}
    Wersja
    {{equipment.description}}
    {{engine.description}} {{engine.Fuel.description}}
      {{month.description}} miesięcy
      {{km.description}} Km

      Wpisz numer rejestracyjny lub VIN Twojego samochodu i poznaj wszystkie usługi oraz oferty specjalne dostępne dla Twojego samochodu!

      *Nie znaleziono pojazdu  Podany pojazd nie należy do marki Jeep®. genericErrorMessage
      POTWIERDŹ

      ZNAJDŹ OFERTĘ

      newCartoolLoggedUserAddCarMessage

      +
      {{labelNoDIG}}
      {{singleItem.vehicleName ? singleItem.vehicleName : singleItem.modelName}}
      {{singleItem.numberOfPlate}}

      Czy chcesz zmienić dane?

      Uwaga, brak daty rozpoczęcia gwarancji!

      Jeśli zmienisz model, Twój samochód zostanie usunięty i będzie trzeba ponownie wprowadzić dane.

      Czekamy na datę rozpoczęcia gwarancji. Skontaktuj się z działem obsługi klienta, aby zaktualizować dane i uzyskać dostęp do wszystkich usług przygotowanych dla Ciebie i Twojego samochodu.

      Kontakt z nami

      By uzyskać pomoc skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta

      Wybierz sposób wprowadzania danych samochodu i odkryj wszystkie dostępne usługi i oferty!

      Nr rejestracyjny lub numer VIN

      * Nie znaleziono samochodu *Wprowadzony samochód nie jest marki Alfaromeo genericErrorMessage Gdzie znaleźć numer VIN
      SAMOCHÓD ZNALEZIONY W BAZIE!
      Czy znasz numer rejestracyjny lub numer VIN?
      Kliknij tutaj!
      Wpisać numer rejestracyjny lub numer VIN
      Kliknij tutaj!

      Dane Twojego samochodu

      {{selectedModel.saleDescription || 'Model'}}
      {{selectedMonths.description}} {{selectedMonths.year}} Data rejestracji samochodu
      {{selectedEngine.description | limitTo: 22}} {{selectedEngine.Fuel.description}} Silnik
      {{selectedKm.description}} Przebieg (km) Km Aktualizuj km
      Model
      Rok
      Rodzaj paliwa
      {{selectedModel.description}}
      {{selectedMonths.description}}
      {{selectedEngine.Fuel.description}}
      Silniki
      Przebieg (km)
      {{selectedEngine.description}}
      {{selectedKm.description}}

      Pobieramy dane Twojego samochodu

      • 1 Model {{selectedModel.saleDescription}}
      • 2 Data rejestracji samochodu {{selectedMonths.description}} {{selectedMonths.year}}
      • 3 Sinik {{selectedEngine.description | limitTo: 22}} {{selectedEngine.Fuel.description}}

      Czy chcesz zmienić dane?

      Uwaga, brak daty rozpoczęcia gwarancji!

      Jeśli zmienisz model, Twój samochód zostanie usunięty i będzie trzeba ponownie wprowadzić dane.

      Czekamy na datę rozpoczęcia gwarancji. Skontaktuj się z działem obsługi klienta, aby zaktualizować dane i uzyskać dostęp do wszystkich usług przygotowanych dla Ciebie i Twojego samochodu.

      Kontakt z nami

      By uzyskać pomoc skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta

      ZNAJDŹ OFERTĘ

       
      Jaki masz model samochodu?
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4

      Model

        {{model.saleDescription}}

        ZNAJDŹ OFERTĘ

         
        Jaki masz model samochodu?
        • 1
        • 2
        • 3
        • 4
        Wersja
        {{equipment.description}}
          {{engine.description | limitTo: 28}} ... {{engine.Fuel.description}}

          ZNAJDŹ OFERTĘ

           
          Data rejestracji
          • 1
          • 2
          • 3
          • 4
          Rok
          {{year.year}} {{year.label}}
          {{month.description}}

          ZNAJDŹ OFERTĘ

           
          Jaki jest aktualny stan licznika Twojego samochodu?
          • 1
          • 2
          • 3
          • 4
          Przebieg (km)
          Pamiętaj o częstej aktualizacji przebiegu kilometrowego, aby zawsze mieć oferty dopasowane do Twojego samochodu.
          ZNAJDŹ DEALERA

          Twój dealer

          {{dealer.dealerName}}

          {{dealer.address}}

          {{dealer.COMPANYNAM}}

          {{dealer.ADDRESS}} , {{dealer.TOWN}} ({{dealer.PROVINCE}})

          Telefon {{dealer.TEL_1}}

          Odległość

          {{selectedDealer.dealerName}}{{selectedDealer.COMPANYNAM}}

          {{selectedDealer.ADDRESS}} , {{selectedDealer.TOWN}} ({{selectedDealer.PROVINCE}})

          Telefon {{selectedDealer.TEL_1}}

          Odległość

          Ładowanie

          ZNAJDŹ OFERTĘ

           
          Wybierz swój samochód
          Potwierdź
          ... welcome
          Wejdź do Jeep

          Wejdź do swojego prywatnego profilu i zobacz, co Jeep ma Ci do zaoferowania w specjalnie dla Ciebie przygotowanym obszarze

          Wejdź do Jeep

          Skorzystaj ze swoich profili społecznościowych, aby wejść do prywatnego profilu myJeep

          Rejestracja

          Chcesz otrzymywać oferty i korzystać z wyjątkowych usług przygotowanych specjalnie z myślą o Twoim samochodzie?
          Czekamy na Ciebie: wejdź do myJeep!

          ZAREJESTRUJ SIĘ TERAZ
          Znajdź nas {{$root.selectedDealer.dealerName}}{{$root.selectedDealer.COMPANYNAM}}
          ZNAJDŹ DEALERA

          Twój dealer

          {{dealer.dealerName}}

          {{dealer.address}}

          {{dealer.COMPANYNAM}}

          {{dealer.ADDRESS}}, {{dealer.TOWN}} ({{dealer.PROVINCE}})

          Telefon {{dealer.TEL_1}}

          Odległość

          {{selectedDealer.dealerName}}{{selectedDealer.COMPANYNAM}}

          {{selectedDealer.ADDRESS}}, {{selectedDealer.TOWN}} ({{selectedDealer.PROVINCE}})

          Telefon {{selectedDealer.TEL_1}}

          Odległość

          Ładowanie

          Znajdź nas

          Potrzebujesz informacji, wyceny lub wsparcia? Chcesz umówić się na wizytę? Czekamy na Ciebie!

          Znajdź serwis lub dealera

          Otwórz mapę i znajdź dealera znajdującego się najbliżej Ciebie! ZNAJDŹ

          Umów się na spotkanie i informacje

          UCONNECT™ SERVICES

          W przypadku wszystkich nowych pojazdów wyposażonych w moduł telematyczny, zamówionych od 1 lipca 2023 roku, My Assistant jest uwzględniony w ramach pakietu Connect ONE, którego cena jest uwzględniona w cenie pojazdu. My Remote, My Car, My Navigation i My eCharge staną się częścią Connect PLUS, pakietu wymagającego specjalnego abonamentu ze strony klienta. Connect PLUS jest dostępny bez żadnych dodatkowych kosztów przez okres próbny trwający 6 miesięcy począwszy od daty rozpoczęcia gwarancji. My Alert i My Wi-Fi pozostają bez zmian.

          Korzystaj z nowej gamy zaawansowanych rozwiązań pozwalających pozostać w łączności ze światem podczas jazdy i kontrolować zdalnie samochód, dzięki aplikacji mobilnej Jeep® app na smartfony i smartwatche. UCONNECT™ SERVICES to większe bezpieczeństwo, aktualne informacje o stanie Twojego Jeepa®, inteligentna nawigacja, zdalnie sterowane funkcje (blokowanie, odblokowanie drzwi, włączanie świateł), wyświetlanie informacji w trybie Always On, alert i wsparcie w przypadku kradzieży, zdalne zarządzanie funkcjonalnościami w trybie elektrycznym i wyszukiwanie stacji ładowania Twojego SUV-a 4XE Plug-In Hybrid.
          UCONNECT™ SERVICES są dostępne dla nowego Jeepa Renegade, nowego Grand Cherokee od MY22 i Compassa z zainstalowanym i wstępnie aktywowanym Uconnect™ Box.

          PODRÓŻUJ BEZPIECZNIE Z MY ASSISTANT.

          Połączenie SOS/HELP: w nagłych przypadkach możesz ręcznie uruchomić połączenie alarmowe z samochodu, za pomocą przycisku SOS lub radia, lub za pośrednictwem aplikacji mobilnej Jeep® app z centrum alarmowym (24 godziny na dobę). Lokalizacja pojazdu zostanie wysłana automatycznie operatorowi. Automatyczne połączenie SOS/HELP to połączenie generowane automatycznie, które łączy się z centrum obsługowym w określonych sytuacjach awaryjnych.

          Pomoc drogowa: w razie potrzeby skorzystania z pomocy drogowej możesz ręcznie nawiązać połączenie głosowe z operatorem za pośrednictwem radia lub aplikacji mobilnej Jeep® app. Lokalizacja pojazdu i numer VIN zostaną podane automatycznie. W niektórych sytuacjach takich, jak usterki układu napędowego, usterki układu paliwowego lub usterki układu hamulcowego, samochód automatycznie nawiązuje połączenie głosowe między pasażerami a pomocą drogową, podając lokalizację pojazdu i VIN.

          Sprawdź  Raport o stanie pojazdu zawierający przydatne informacje o stanie Twojego samochodu i wskazówki, jak o niego dbać.

           

           

            

          ZDALNIE STERUJ SWOIM Jeepem Z MY REMOTE.

          Operacje zdalne: możesz sterować swoim Jeepem®, nie będąc nawet w jego pobliżu. Możesz zablokować lub odblokować drzwi samochodu oraz włączyć światła za pomocą smartfona lub smartwatcha.

          Lokalizator samochodu: znalezienie samochodu na zatłoczonym parkingu nie będzie już problemem. Wyświetl pozycję pojazdu na smartfonie, smartwatchu i stronie Jeep® app. Możesz zobaczyć odległość jaka dzieli Cię od samochodu, a nawet wyznaczyć trasę do tej lokalizacji.

          E-Control dla Twojego SUV-a 4XE Plug-In Hybrid: możesz sprawdzić stan baterii i zaplanować ładowanie akumulatora, korzystając z aplikacji My Uconnect™. Kiedy Twój SUV hybryda jest podłączony do kabla zasilającego, możesz również monitorować jego poziom naładowania.

          My Remote posiada także funkcje At-Home Digital Assistant*, Drive Alerts* i Eco-Score*.

           

            

          MY CAR, NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE, ZAWSZE AKTUALNE.

          Informacje o samochodzie: najważniejsze informacje o stanie Twojego samochodu w pigułce. Dzięki usłudze My:Car możesz otrzymywać w czasie rzeczywistym informacje o swoim samochodzie, na przykład dotyczące poziomu paliwa czy stanu naładowania akumulatora Twojego SUV-a 4XE Plug-In Hybrid lub ciśnienia w oponach, stanu licznika i poziomu oleju. Logując się do aplikacji mobilnej Jeep® app oraz do strony  My Uconnect* możesz zobaczyć informacje o samochodzie zaktualizowane w momencie ostatniego wyłączenia kluczyka. Sprawdź swój samochód w czasie rzeczywistym, aby zapewnić maksymalne bezpieczeństwo jazdy.

          My Car obejmuje również Alert Stanu samochodu* i Powiadomienia In-Vehicle*.

           

            

          MY NAVIGATION, NIGDZIE NIE JEST DALEKO

          Send & GO*: zaawansowana nawigacja umożliwiająca wyszukiwanie miejsca docelowego na smartfonie i wysyłanie go do systemu nawigacji samochodu za pośrednictwem aplikacji mobilnej Jeep® app, dzięki funkcji Send & GO. Dotarcie do wybranego miejsca docelowego nigdy nie było takie łatwe, bez zakłóceń między samochodem a smartfonem. W nowym Compassie informacje będą zawsze aktualizowane bezprzewodowo.

          Inteligentna nawigacja My Navigation obejmuje także Wyszukiwanie POI* i Live Weather/Live Traffic/Live Speedcams* (informacje o natężenie ruchu/ pogodzie i radarach). Jeep Renegade 4xe posiada także funkcję Dynamic Range Mapping* wskazującą miejsca, do których można dotrzeć przy bieżącym poziomie naładowania akumulatora oraz funkcję Wyszukiwanie stacji ładowania*.

          Pakiet My Navigation nie jest dostępny dla Gladiatora, Wranglera 4xe i Jeepa Avengera

           

            

          MY WI-FI, INTERNET WSZĘDZIE TAM, GDZIE JESTEŚ.

          Hotspot Wi-Fi: do hotspotu pokładowego 4G LTE, oferowanego przez Ubigi, można jednocześnie przyłączyć do 8 urządzeń, aby surfować po Internecie podczas podróży, zapewniając rozrywkę wszystkim pasażerom. Pierwszą rejestrację należy wykonać w samochodzie po podłączeniu do hotspotu pokładowego, po jej zakończeniu użytkownik i wszyscy pasażerowie mogą podłączyć się i korzystać ze swoich urządzeń.


          *usługa opcjonalna, dostępna po zarejestrowaniu się na ubigi.com Obowiązują opłaty zgodnie z aktualną ofertą Ubigi.

          Pakiet My Wi-Fi nie jest dostępny dla Gladiatora, Wranglera 4xe i Jeepa Avengera

           

            

          MY THEFT ASSISTANCE, PREWENCJA I POMOC.

          Powiadomienie o włączeniu autoalarmu: jeśli samochód wykryje podejrzenie próby kradzieży tak, jak nieuprawnione holowanie pojazdu, otrzymasz powiadomienie. Dotyczy to takich naruszeń, jak wykrycie ruchu w kabinie oraz próby włamania (w przypadku samochodów wyposażonych w system przeciwwłamaniowy).

          Pomoc w razie kradzieży samochodu: usługa ta zapewnia szybką pomoc w przypadku kradzieży. Możesz zadzwonić do centrum kontaktowego, prosząc bezpośrednio o pomoc, naciskając przycisk „Zadzwoń” w aplikacji mobilnej Jeep® app, a gdy kradzież zostanie potwierdzona raportem policyjnym, zostaną uruchomione funkcje ochrony, w tym śledzenie pojazdu.

          *usługa opcjonalna

           

            

           

            

          * Niektóre usługi będą stopniowo dostępne. Więcej informacji na temat dostępności wymienionych powyżej usług można znaleźć w sekcji „Sprawdź dostępność” na stronie  https://myuconnect.jeep.com/pl/pl/quicktips

          UCONNECT™ SERVICES I DOSTĘPNOŚĆ

          PAKIETY ZAWARTE W CENIE

          Większość pakietów usług Uconnect ™ jest już zawarta w cenie samochodu przez okres od 3 do 5 lat, w zależności od wybranego pakietu. My Assistant jest już aktywny, natomiast w przypadku pakietów My Car, My Remote and My Navigation wystarczy tylko dokończyć proces rejestracji.

          DOSTĘPNE PAKIETY

          Niektóre pakiety usług Uconnect™ są dostępne za opłatą, z różnymi okresami subskrypcji, tak jak w przypadku My Wi-Fi* i My Theft Assistance.
          Zapytaj swojego dealera!

           

          * Usługa My Wi-Fi dostępna jest po zarejestrowaniu się na ubigi.com Opłata zgodnie z bieżącą ofertą Ubigi.

          APLIKACJA JEEP®  APP

          Odkryj już teraz możliwości Twojego nowego samochodu! Pobierz aplikację mobilną na swoje urządzenie z systemem Apple lub Android i załóż konto, aby odkryć wszystkie funkcjonalności samochodu i Uconnect Services.

          *W marcu 2022 aplikacja My Uconnect zmieniła swoją nazwę na Jeep® app.