Dostosuj ofertę do swoich potrzeb

Dostosuj ofertę do swoich potrzeb

Wystarczą cztery proste kroki, by wprowadzić dane swojego samochodu i skorzystać z wyjątkowych ofert oraz usług przeznaczonych dla Ciebie i Twojego samochodu!

{{selectedModel.saleDescription|| 'Model'}}
{{selectedEngine.description| limitTo: 22}} {{selectedEngine.Fuel.description}} Silnik
{{selectedMonths.description}} Wiek samochodu miesięcy
{{selectedKm.description}} Przebieg (km) Km
{{model.saleDescription}}
    Wersja
    {{equipment.description}}
    {{engine.description}} {{engine.Fuel.description}}
      {{month.description}} miesięcy
      {{km.description}} Km

      Wpisz numer rejestracyjny lub VIN Twojego samochodu i poznaj wszystkie usługi oraz oferty specjalne dostępne dla Twojego samochodu!

      *Nie znaleziono pojazdu  Podany pojazd nie należy do marki Jeep®.
      POTWIERDŹ
      Wejdź do Jeep

      Wejdź do swojego prywatnego profilu i zobacz, co Jeep ma Ci do zaoferowania w specjalnie dla Ciebie przygotowanym obszarze

      Wejdź do Jeep

      Rejestracja

      Chcesz otrzymywać oferty i korzystać z wyjątkowych usług przygotowanych specjalnie z myślą o Twoim samochodzie?

      Czekamy na Ciebie: wejdź do myJeep!

      myJeep
      Znajdź nas

      Znajdź nas

      Potrzebujesz informacji, wyceny lub wsparcia? Chcesz umówić się na wizytę? Czekamy na Ciebie!

      Znajdź serwis lub dealera

      Otwórz mapę i znajdź dealera znajdującego się najbliżej Ciebie! ZNAJDŹ

      Umów się na spotkanie i informacje

      Pomoc drogowa

      Naszym priorytetem jest, abyś mógł spokojnie podróżować, wiedząc, że w razie jakiegokolwiek problemu jest do dyspozycji kompletna usługa pomocy drogowej, dostosowana do Twoich potrzeb! Nasze usługi zapewnią Ci maksymalny spokój za kierownicą w razie jakiejkolwiek awarii.
      Oferujemy Ci również uzyskanie informacji na temat godzin otwarcia placówek dealerskich, aby zawsze towarzyszyć Ci w razie potrzeby!

      Mechanik zawsze do twojej dyspozycji

      Przebiłeś oponę? Akumulator jest rozładowany? Nasz mechanik jest zawsze do Twojej dyspozycji, by dotrzeć do Ciebie w każde miejsce. A jeśli problem jest na tyle poważny, iż wymagane jest pozostawienie samochodu w serwisie, my zajmiemy się odholowaniem Twojego samochodu do najbliższej Autoryzowanej Stacji Obsługi.

      Z nami nigdy nie zostaniesz bez samochodu

      Gdyby konieczne było pozostawienie Twojego samochodu w naszym serwisie w celu wykonania naprawy, udostępnimy Ci samochód zastępczy.Gdyby awaria przytrafiła Ci się podczas podróży, zorganizujemy taksówkę i poniesiemy za nią koszty, byś mógł dotrzeć do  stacji kolejowej, czy wypożyczalni samochodów zastępczych i kontynuować podróż*.

      Skracamy dystanse

      Jeśli Twój samochód ulegnie awarii ponad 50 km od domu, my pokryjemy koszty powrotu* - Tobie wraz z osobami towarzyszącymi. Gdybyś nie mógł wrócić od razu, zapłacimy za hotel, a później za podróż w celu dojazdu po odbiór naprawionego samochodu. Jeśli Twój samochód będzie unieruchomiony dłużej niż 5 dni, zorganizujemy transport pojazdu nienaprawionego do Twojego domu lub do Autoryzowanej Stacji Obsługi w Twoim mieście, usługa ta będzie na nasz koszt*!

      Assistance 24h
      Poczuj swobodę podróżowania!

      Assistance 24h możesz spokojnie podróżować. Usługa Assistance dostępna jest przez 365 dni w roku, 24 godziny na dobę!
      Specjalnie przygotowaliśmy dla naszych klientów program mobilności, dzięki któremu uzyskasz najlepsze wsparcie w całej Europie. 
      Nieważne, dokąd się wybierzesz, my będziemy Ci towarzyszyć: uruchom usługi Assistance 24h, dzwoniąc na infolinię lub korzystając z naszej aplikacji na iPhone'a.
      Po okresie gwarancji fabrycznej (zwanej kontraktową) możliwe jest  odnowienie pakietu fabrycznych Usług Mobilności i Pomocy Drogowej (pakiet Assistance ‚FreeToGo++’) – o szczegóły zapytaj dealera.
      *Pamiętaj o zapoznaniu się z ogólnymi warunkami przewidzianych usług pomocy drogowej w Książce gwarancyjnej  dołączonej  do Twojego samochodu.

      FreeToGo

      Dzięki FreeToGo możesz podróżować bez żadnych zmartwień, bowiem dysponujesz pakietem usług obejmujących między innymi pomoc drogową, która zmniejszy ewentualne niedogodności i zawsze zapewni Ci pełną mobilność.

      Assistenza stradale

      MOBILNY WARSZTAT

      Jeśli Twój samochód nie jest w stanie kontynuować podróży, nie musisz się martwić: otrzymasz pomoc od operatora, który zlokalizuje Twoją pozycję. A jeśli Twój samochód nie będzie mógł dalej się poruszać, zostanie odholowany do najbliższego dealera marki Jeep®.

      HOLOWANIE

      Jeśli Twój samochód uległ uszkodzeniu i nie można nim wznowić jazdy, to nie problem: pomoc drogowa odholuje go do Twojego dealera lub do najbliższego dealera marki Jeep®.

      SAMOCHÓD ZASTĘPCZY

      Możesz skorzystać z samochodu zastępczego dostępnego na maksymalnie cztery dni + dni nierobocze.

      KOSZTY PODRÓŻY

      Koszty podróży (taksówką lub innymi środkami transportu), jakie poniesiesz, gdy Twój samochód będzie unieruchomiony, zostaną Ci zwrócone.

      POWRÓT DO DOMU LUB KONTYNUACJA PODRÓŻY

      Jeśli Twój samochód uległ unieruchomieniu ponad 50 km od Twojego domu, wydatki poniesione na powrót do domu lub kontynuację podróży (pociągiem lub samolotem) zostaną zwrócone.

      ZAKWATEROWANIE W HOTELU

      Jeśli Twój samochód uległ unieruchomieniu ponad 50 km od Twojego domu, mamy dla Ciebie świetne rozwiązanie: zostaniesz zakwaterowany w lokalnym czterogwiazdkowym fotelu, na maksymalnie pięć nocy.

      ODBIÓR SAMOCHODU NAPRAWIONEGO

      Jeśli Twój samochód uległ unieruchomieniu ponad 50 km od Twojego domu, nie martw się: zwrócimy Ci koszty podróży, jakie poniesiesz w celu odebrania naprawionego samochodu.

      ODBIÓR SAMOCHODU NIENAPRAWIONEGO

      A jeśli Twój samochód zostanie unieruchomiony na dłużej niż pięć dni, może on zostać odholowany do Twojego do lub do dealera w Twojej miejscowości.

      USŁUGA INFORMACYJNA

      Możesz otrzymywać informacje o godzinach pracy dealerów marki Jeep®. Przyznasz chyba, że to przydatna usługa?

      * Ze sposobami świadczenia usług, warunkami, ograniczeniami i wyłączeniami możesz się zapoznać w Książce gwarancyjnej swojego samochodu lub w kontraktach serwisowych Mopar® Vehicle Protection. Zapoznaj się z nimi.