JEEP® PREZENTUJE e-HYBRID

Jeep® Renegade z jednostką napędową e-Hybrid otwiera się na przyszłość mobilności. Wydajność 1,5-litrowego silnika benzynowego turbo o mocy 130 KM (240 Nm) jest wspierana przez silnik elektryczny typu P2, który optymalizuje osiągi i zapewnia zastrzyk mocy do 15 kW (20 KM) i 55 Nm*, gwarantując znaczną poprawę wydajności i komfortu jazdy.

* Rzeczywista wydajność zależy od stanu naładowania baterii i warunków drogowych.

NOWA JEDNOSTKA 1,5 TURBO e-HYBRID DCT7

Dzięki zużyciu paliwa 5,7- 6,1 l/100 km oraz emisji CO2 130 - 139 g/km, e-Hybrid oferuje do 13% mniejsze zużycie paliwa i emisje CO2 w porównaniu z poprzednim silnikiem benzynowym turbo 1.3 150 KM (cykl łączony WLTP), zachowując takie same osiągi.

130 KM
Moc maks
240 Nm
Maks. moment obr
0-100 km/h: 9,7 s
191 km/h
Prędkość maks

PRZEŁOMOWA MOBILNOŚĆ HYBRYDY

Jednostka napędowa e-Hybrid Jeepa to nowy etap mobilności. W przeciwieństwie do innych samochodów z napędem Mild Hybrid układ e-Hybrid Jeepa gwarantuje w pełni hybrydowe doświadczenie dzięki temu, że silnik elektryczny* napędza samochód podczas parkowania, jazdy na luzie i powolnej jazdy, zapewniając płynne starty, bezszelestne manewry parkowania i komfortowe poruszanie się w korkach.

* Rzeczywista wydajność zależy od stanu naładowania baterii i warunków drogowych.

JEDEN BIEG DO PRZODU

Dwusprzęgłowa 7-biegowa skrzynia automatyczna zadebiutowała w modelu Jeep® Renegade e-Hybrid. Dzięki krótszym przełożeniom biegów – w porównaniu z tradycyjną 6-biegową skrzynią – samochód lepiej przyspiesza, a siódmy bieg powstał w celu dalszego ograniczenia emisji i zużycia paliwa podczas jazdy autostradą przy niższych obrotach silnika benzynowego.

Zużycie paliwa Jeepa Renegade e-Hybrid (l/100 km): 5,7- 6,1; emisje CO2(g/km): 130 - 139. Certyfikowane wyniki oparte o średnią ważoną z testu WLTP, zaktualizowane 01.08.2022, przedstawione dla celów porównawczych.
// START TREASURE DATA SCRIPT // END TREASURE DATA SCRIPT