Aby uczcić 80. rocznicę powstania marki Jeep®, stworzyliśmy nowy program lojalnościowy premium, mający na celu zapewnienie najlepszego wsparcia i obsługi dla właścicieli Jeepów.

Dołącz do Jeep Wave®, świata korzyści, które czekają na Ciebie.

Gdy dołączysz do Jeep Wave®, możesz brać udział w specjalnych wydarzeniach i promocjach organizowanych wyłącznie przez Jeepa i jego partnerów.
jeep-wave-maintenance

2 lata gwarantowanej okresowej obsługi serwisowej

Przez 24 miesiące od zakupu nowego Jeepa, możesz korzystać z planowych przeglądów i obsługi serwisowej wliczonych w cenę. Skorzystaj z darmowych wymian oleju oraz okresowych przeglądów, przeprowadzanych przez specjalnie przeszkolonych mechaników Jeepa, najlepszych ekspertów w swojej dziedzinie. Wystarczy, że udasz się do dowolnego autoryzowanego salonu samochodowego Jeepa.

jeep-wave-customer-care

Dedykowana obsługa klienta

Możesz liczyć na pomoc drogową 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, oraz ekskluzywną Obsługę Klienta Jeep® dostępną od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 18:00. Do Twojej dyspozycji jest zespół pracowników, dysponujących obszerną i aktualną wiedzą, dzięki czemu odpowiedzą na każde Twoje pytanie, abyś mógł wrócić na drogę.

Wybierz najdogodniejszy sposób kontaktu:

KONTAKT Z OBSŁUGĄ KLIENTA
jeep-wave-benefit

Wyjątkowe korzyści

Jeep Wave® daje Ci szereg okazji, których nie możesz przegapić. Gdy dołączysz do programu, zyskasz dostęp do świata ekskluzywnych ofert i zniżek. Dodatkowo, możesz brać udział w specjalnych imprezach organizowanych przez Jeepa i jego partnerów.

jeep-wave-jj-experience

Kibicuj Juventusowi

Przeżywaj emocje związane z drużyną Juventus F.C. z perspektywy, jaką jedynie Jeep® może Ci zaoferować. Stając się częścią społeczności Wave możesz mieć dostęp do unikalnych doświadczeń, aby być jeszcze bliżej ulubionej drużyny.

Modele, dla których usługa Jeep Wave® jest dostępna

RENEGADE e-HYBRID

RENEGADE e-HYBRID

COMPASS e-HYBRID

COMPASS e-HYBRID

GRAND CHEROKEE 4XE

GRAND CHEROKEE 4XE

FAQ

Kto może skorzystać z Jeep Wave®?

Wszyscy właściciele nowych pojazdów Jeep® z roku modelowego 2021, którzy zakupili pojazd po 1 kwietnia 2021 roku (w 80. rocznicę powstania marki Jeep®), będą automatycznie zapisywani do programu Jeep Wave®.

Jak właściciel może kupić dostęp do programu Jeep Wave®?

Jeep Wave® jest bezpłatny. Program automatycznie obejmuje właścicieli nowych pojazdów Jeep® z roku modelowego 2021, którzy zakupili pojazd po 1 kwietnia 2021 roku (w 80. rocznicę powstania marki Jeep®).

Kiedy rozpoczyna się członkostwo w programie Jeep Wave®?

Członkostwo w Jeep Wave zaczyna się wraz z zakupem pojazdu. Członkowie muszą zarejestrować się na stronie interentowej Jeepa, aby poznać wszystkie korzyści programu i korzystać z ekskluzywnych ofert.

Kiedy właściciele pojazdu mogą rozpocząć korzystanie ze strony internetowej i ich członkostwa w Jeep Wave®?

Użytkownicy mogą się zarejestrować i zalogować, aby mieć dostęp do sekcji Jeep Wave na stronie internetowej zaraz po zakupie. Obecni właściciele z kontem myJeep mogą się zalogować danymi z tego konta i zobaczyć swoje korzyści na stronie internetowej.

Czy członkowie mogą mieć więcej niż jedno członkostwo w Jeep Wave®?

Tak. Członkowie mogą mieć nieograniczoną ilość członkostw, jeśli mają odpowiednie pojazdy. Każde członkostwo jest przypisane do konkretnego numeru identyfikacyjnego pojazdu (VIN).

Co się dzieje, gdy sprzedam samochód?

Jeżeli właściciel kupuje innego Jeepa, wciąż może logować się do sekcji Jeep Wave® poprzednimi danymi logowania. Konieczne będzie tylko wprowadzenie nowego numeru VIN. Jeśli właściciel kupuje samochód innej marki lub nie kupuje nowego samochodu, członkostwo w Wave i wszystkie korzyści przepadają.

Jak działają usługi serwisowe?

Członkowie Jeep Wave uprawnieni do darmowego pakietu serwisowego mogą wykorzystać dwie pierwsze usługi przeglądu w autoryzowanych serwisach marki Jeep®.

Chciałbym wiedzieć więcej o infolinii dedykowanej dla członków Jeep® Wave.

Członkowie Jeep® Wave uprawnieni do dedykowanej infolinii mają pierwszeństwo połączenia z infolinią, pierwszeństwo rozpatrywania zażaleń oraz wsparcie pracowników obsługi przeszkolonych pod kątem znajomości każdego modelu z rodziny Jeepa. Pomoc drogowa jest dostępna 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, a Centrum Obsługi Klienta od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 19:00.

Jak uzyskać dostęp do sekcji Jeep Wave® ze strony internetowej?

Członkowie Jeep Wave mogą uzyskać dostęp przez ten link: Jeśli odwiedzasz tę sekcję pierwszy raz, zostaniesz poproszony o założenie konta i podanie informacji o pojeździe (numer VIN).

JEEP® NEWSLETTER

Zarejestruj się, aby otrzymywać najnowsze informacje o wydarzeniach Jeep®

// START TREASURE DATA SCRIPT // END TREASURE DATA SCRIPT